ایسنا نوشت:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر در گذشته دفاع ما از انقلاب اسلامی محدود به مرزها بود امروز مرز جنگ ما به وسعت جهان اسلام است و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی در جمع کارکنان سپاه نواحی شاهرود و میامی و گروه 10 پدافندهوایی محرم و گردان های امام حسین(ع) در شاهرود اظهار کرد: همه تلاش‌های ما باید برقراری حاکمیت دینی باشد؛ چرا که ما در خط مقدم حفظ ارزش های اسلام و انقلاب هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما باید از پاسداریمان خوب پاسداری کنیم؛ چرا که این لباس و این مقام و جایگاه در اختیار هر فردی قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: با توجه به این نکته پاسداری الزاماتی را می‌طلبد و باید دانست که کار نیکو از هر فردی سزاور است ولی از پاسداران سزاوارتر و کار قیبح از همه زشت ولی از پاسداران زشت‌تر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: برای حفظ مقام و شان پاسداری باید سه اصل را مورد توجه قرار دهیم که عبارتند از شرع، عُرف و قیودی که سازمان در نظر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، نکته دیگر حفظ سرمایه 30 ساله پاسداری است که باید ادامه دار باشد و نباید منحصر به زمان خدمت افراد باشد و باید فراتر نگریست.

سعیدی با بیان این‌که تلاش ما باید برقراری حاکمیت دینی باشد، اظهار کرد: نکته مهمتر اینکه همه تلاش‌های ما باید برقراری حاکمیت دینی باشد؛ چرا که ما در خط مقدم حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب هستیم.

وی تأکید کرد: اگر دیروز ایستادگی در برابر دشمن اعتقادی و مبنایی بود، امروز این ایستادگی اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: اگر در گذشته دفاع ما از انقلاب اسلامی محدود به مرزها بود امروز مرز جنگ ما به وسعت جهان اسلام است و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان باید دیندار و دین مدار باشند و همه تلاش آنها باید برقراری حاکمیت دینی در جامعه باشد.

/2727

منبع: ایسنا