درموت کالاگر داور بازنشسته انگلیسی در یک برنامه تلویزیونی علیه سرمربی سابق منچستریونایتد افشاگری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه سرالکس فرگوسن در پایان فصل گذشته برای همیشه از دنیای مربیگری خداحافظی کرد، درموت کالاگر داور بازنشسته انگلیسی در یک برنامه تلویزیونی علیه اسطوره شیاطین سرخ دست به افشاگری زد. او با اشاره به خاطره‌ای از سال 1997 و بازی منچستریونایتد و ساندرلند گفت: «چمن اولدترافورد به خاطر بارندگی به شدت لغزنده شده بود، فرگی مرا کنار کشید و گفت "یک کاری برای من انجام بده، بازی را لغو کن! اگر این بازی در آینده تکرار شود ما شانس بیشتری برای پیروزی داریم"»

این داور بازنشسته ادامه داد: «در پایان نیمه اول منچستریونایتد با نتیجه 3 بر 1 عقب افتاده بود و زمین مسابقه مثل یک استخر شده بود. در حالیکه به سمت رختکن می رفتم فرگوسن به من گفت "می دانم که ما در این دیدار شکست می خوریم اما لطفا بازی را لغو کن. در این زمین به جای پا باید از دست استفاده کنیم"»

کالاگر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «در نهایت منچستر بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی مسابقه دنیس اروین در محوطه جریمه ساندرلند تعادل خود را از دست داد که من تشخیص پنالتی ندادم و ضربه دروازه اعلام کردم. از آن لحظه بود که فریادهای فرگوسن هم آغاز شد. او عادت داشت که با فشار آوردن به داوران نتایج بازی ها را به سود تیمش به پایان ببرد.»

درموت کالاگر در حالی این سخنان را بر زبان آورد که در طول 27 سال مربیگری فرگوسن در منچستریونایتد بسیاری از مربیان تیم های لیگ برتری اعتقاد داشتند که داوران به سود شیاطین سرخ قضاوت می کنند.

252 43

 

 

منبع: خبرآنلاین