فارس نوشت:

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: رئیس‌جمهور در دیدار نمایندگان استان سمنان عنوان کرد که عزم دولت بر این است تا رشد اقتصادی کشور در سال ۹۳ به ۳ درصد برسد که این امر در سایه وحدت مجلس و دولت محقق می‌شود.

عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان سمنان با رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل مجلس و دولت عنوان کرد که اگر همکاری‌ها میان دو قوه بیشتر شود بهتر می‌توان کار را به پیش برد.

وی افزود: رئیس‌جمهور گفت که ما باید ضمن تکیه بر توان داخلی ارتباط خود را با جهان حفظ کنیم و از مزایای آن نیز بهره‌مند شویم.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان اظهار داشت: روحانی در این دیدار عنوان کرد عزم دولت بر این است تا رشد اقتصادی کشور را در سال ۹۳ به ۳ درصد برساند که این کار در سایه وحدت و همکاری دولت و مجلس محقق می‌شود.

رستمیان خاطرنشان کرد: در آغاز این دیدار نیز نمایندگان استان ضمن اشاره به مشکلات استانی و منطقه‌ای از رئیس‌جمهور خواستار توجه به این مشکلات و حل آن‌ها شدند و رئیس‌جمهور نیز با اشاره به مشکل کم‌آبی و خشکسالی بر جبران خسارات ناشی از خشکسالی در بخش کشاورزی و دامداری در استان تاکید کرد.

 

45503

منبع: فارس