تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

دو خودروی هیوندای سوناتا و پاترول به ترتیب با 190کیلومتر سرعت و 5 تخلف حادثه ساز همزمان در استانهای اصفهان و سمنان توقیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در جاده نجف آباد به تیران متوجه سرعت بیش از حد یک سوناتا شدند .
وی گفت: این خودرو توسط ماموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و روانه پارکینگ شد و راننده نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد .
این مقام انتظامی عنوان داشت: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی پلیس از ادامه رانندگی افرادی که مرتب مرتکب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابایی ندارند جلوگیری می کند و اجازه نخواهد داد تا عده ای اندک از رانندگان متخلف امنیت جاده ها و راه های شهری را به هم ریخته و موجب نارضایتی سایر مردم را فراهم کنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد : هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه ها ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.


توقیف پاترول با 5 تخلف حادثه ساز همزمان در سمنان
پاترولی که با حرکات نمایشی، سرعت و سبقت غیرمجاز و در خیابان ورود ممنوع در حال تردد بود، توسط پلیس راهور سمنان توقیف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ موسی بزرگی گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان سمنان دیروز سه شنبه، هنگام کنترل جاده های این شهرستان یک پاترول را توقیف کردند.
وی گفت: راننده جوان این خودرو که با حرکات نمایشی، سرعت و سبقت غیر مجاز و در حال عبور در مسیر ورود ممنوع بلوار 15 خرداد سمنان بود، همزمان 5 تخلف حادثه ساز را مرتکب شد.
این مقام انتظامی افزود: این خودرو در سیستم پلیس راهور دستور توقیف داشت و در سوابق راننده وی 30 نمره منفی درج شده است.
سرهنگ بزرگی با بیان این مطلب که پاترول با توجه به انجام 5 تخلف حادثه ساز همزمان، 5 میلیون ریال جریمه نقدی و به مدت 72 ساعت توقیف شد، افزود: گواهینامه راننده آن نیز ضبط و وی به مدت سه ماه نمی تواند رانندگی کند.
45282

منبع: خبرآنلاین