ایسنا نوشت:

نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما گفت که استفاده زیاد از حد تبلیغات در رسانه ملی به اعتبار صدا و سیما ضربه می‌زند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری از بررسی برنامه‌های نوروزی رادیو و تلویزیون در جلسه هفته آینده شورای نظارت بر صدا و سیما خبر داد و گفت که نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی و همچنین برنامه‌های مربوط به تحویل به سال در این جلسه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

او درباره چگونگی استفاده از اسپانسرها در سریال‌های تلویزیونی نیز گفت: استفاده زیاد حد از تبلیغات، در صدا و سیما قطعا به اعتبار آن و همچنین کار تخصصی حرفه‌ای رسانه ملی ضربه می‌زند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: صدا و سیما یک مرکز تجاری نیست و نمی‌شود آنتن صدا و سیما را به هر کلمه و هر تبلیغی که شامل درصد کمی از مردم شود، فروخت، بلکه رسانه ملی باید به دنبال مخاطبان انبوه خود باشد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مشکلات اقتصادی صدا و سیما نیز اشاره کردو گفت: با توجه به این‌که صدا و سیما مشکل اقتصادی دارد و می‌خواهد از طریق تبلیغات این مشکلات را حل کند توصیه ما به دولت این است که به فکر حل مشکلات اقتصادی صدا و سیما باشد تا شاهد بروز این اشکالات در رسانه ملی نباشیم.

شجاعی کیاسری درباره شعار سال 93 نیز گفت: توقع ما این است که در سال جاری برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی را در صدا وسیما با عزم ملی بیشتری شاهد باشیم

 

17231

 

منبع: ایسنا
"