آمار بدست آمده از بخش مدیریت اپلیکیشن‌های اپل نشان می‌دهد اپلیکیشن جدید خبرآنلاین در کمتر از 20 روز بیش از هزار بار دانلود شده‌است.

اپلیکیشن خبرانلاین روی سیستم عامل آی او اس 7 به تازگی به روز رسانی شده و بعد از رفع باگ، مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. دسترسی کامل به تمام سرویس‌های خبری، مشاهده گزارش‌های تصویری، مشاهده و ارسال نظر و حتی پاسخ به نظرات دیگر کاربران از قابلیت‌های این نسخه جدید است.

خصوصیت بارز این اپلیکیشن که در طراحی و برنامه‌نویسی در اولیت قرار داشته، سبک بودن و سرعت بالای دریافت اخبار حتی با خطوط GPRS موبایل است. به زودی قابلیت نمایش فیلم و محتوای چند رسانه‌ای و دریافت اخبار فوری به صورت هشدار (Notification) به این اپلیکیشن اضافه می‌شود.

همچنین آمار نشان می‌دهد 80 درصد دانلود‌ها از آی‌فون، 15 درصد از آی‌پد و 5 درصد باقی نیز از نرم‌افزار آی‌تیونز برروی کامپیوترهای شخصی بوده‌است. گفتنی‌است نسخه فعلی به طور اختصاصی برای آی‌فون طراحی شده‌است و با وجود امکان دانلود برروی آی‌پد، کاربران ممکن است با نواقص جزئی روبرو شوند که با توجه به انتشار نسخه آی‌پد در آینده نزدیک، این مشکل نیز به طور کامل رفع می‌شود.

این اپلیکیشن با حجم 2 مگابایت از فروشگاه اپلیکیشن اپل قابل دانلود است.{لینک}

5656

منبع: خبرآنلاین