مجید عمیدپور، مدیر کل دفتر امور فناوری استان ها در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بعد از ظهر روز یکشنبه در کافه خبر حاضر خواهد شد تا در رابطه با افزایش قیمت حامل های انرژی توضیح دهد.

افزایش قیمت بنزین در چند روز اخیر قطعی شده و هم اکنون آخرین رایزنی‌ها برای تعیین ساز و کار عرضه و قیمت این فرآورده استراتژیک نفتی در حال انجام است.

 با وجودی که معاون اول رییس جمهور و معاون برنامه‌ریزی او به صورت ضمنی از اعلام قیمت بنزین و سایر فرآورده‌ها پیش از پایان ثبت‌نام انصراف از یارانه‌ها گفته بودند، اما هنوز چیزی آشکار نیست.

بعد از ظهر روز یکشنبه مجید عمیدپور، مدیر کل دفتر امور فناوری استان ها در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خبر آنلاین حضور پیدا می کند تا راجع به حامل های سوخت و اتفاقاتی که در سال 93 قرار است در عرضه و قیمت آن صورت گیرد صحبت کنیم.

از آنجایی که ابهامات و سوالات بسیار زیادی درمورد آینده قیمت بنزین و تاثیر آن بر تورم در ذهن کاربران ما ایجاد شده است تصمیم گرفتیم که از یک مقام مسئول بخواهیم تا پاسخ کاربران خبرآنلاین را بدهد. بنابر این کاربران خبرآنلاین می توانند سوالات خود را از عمیدپور در زیر همین مطلب درج کنند تا با او در میان بگذاریم و او هم پاسخ بدهد. 

3939

منبع: خبرآنلاین