گوگل، ایوی راس مدیر بازاریابی سایت مشهور Art.com را به استخدام خود درآورده تا وی گروه برنامهریزی برای عینک گوگل را رهبری نماید.
به نقل از کپتیز، این کار که پس از عرضه عمومی عینک گوگل در بازار صورت میگیرد نشان میدهد این شرکت برنامههای گستردهای برای کسب درآمد از طریق این محصول تازه خود دارد.
خانم راس که فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است هیچ سابقه حرفهای در حوزه فناوری ندارد و بخش عمده سالهای کاری خود را در شرکتهایی مانند Calvin Klein، Swatch، Gap و Coach سپری کرده است. به نظر میرسد وی تلاش خواهد کرد طراحی و جنبههای زیبایی شناسانه عینک گوگل را ارتقا دهد و به بازاریابی این محصول کمک کند.
علت این تلاش آن است که بسیاری به جنبههای زیبایی شناسانه عینک گوگل انتقاد کرده و میگویند به چشم زدن این عینک برای علاقمندان به مد و حفظ زیبایی جذابیتی ندارد و لذا باید برای اقناع این افراد نیز تلاش شود. گوگل قبلا اعلام کرده عینک دیجیتال این شرکت علاوه بر جنبههای فنی از جنبههای زیبایی شناسانه هم برخوردار خواهد بود و قرار نیست صرفا مورد استفاده برنامهنویسان و علاقمندان به فناوری قرار بگیرد.
فروش این عینک در آمریکا به قیمت ۱۵۰۰ دلار چندی قبل انجام شد و قرار است فروش گسترده آن به قیمت کمتر طی ماههای آینده صورت بگیرد.
23503