پس از شکست طلسم 9 ساله،مسئولان تیم آرسنال می خواهند قرارداد آرسن ونگر را باز هم تمدید کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛72 ساعت پس از اینکه آرسنال توانست طلسم 9 ساله را بشکند و به قهرمانی جام حذفی برسد ، مسئولان باشگاه آرسنال تصمیم گرفتند تا قراردادی 24 میلیون پوندی را برای نگاه داشتن آرسن ونگر به او پیشنهاد کنند و 100 میلیون پوند هم برای ترانسفر تابستانی باشگاه و حضور ستاره های جدید درنظر بگیرند.

ونگر قرارداد تازه سه ساله ای را به امضا خواهد رساند که بابت هر سال آن هشت میلیون پوند دریافت خواهد کردو برای اینکه بتواند آرسنال را به قهرمانی در لیگ برساند ، بالاترین بودجه را در تاریخ این باشگاه دریافت خواهد کرد.

ونگر پس از قهرمانی شاگردانش در جام حذفی و پیروزی مقابل هال سیتی به ماندن در این باشگاه امیدوار شده است . او درباره امضای قرارداد تاکید کرده بخاطر سفر به برزیل و تماشای بازیهای جام جهانی دوست دارد تا هر چه زودتر قراردادش را امضا کند. مدت زمان قرار داد می تواند حاکی از اطمینان مدیریت باشگاه باشد و دست ونگربرای تصمیم گیری در مورد خریدها کاملا باز خواهد بود. او قبل از اینکه دست به خرید بزند دوست دارد لوکاس فابیانسکی و باکاری سانیا را به ماندن در باشگاه ترغیب کند. او درکنار این دو نیاز شدیدی به خرید یک مهاجم ، یک هافبک دفاعی و یک دفاع راست دارد. 

بنزما و مانژوکیچ

کریم بنزما و ماریو مانزوکیچ گزینه های اصلی او برای خط حمله هستند . لارس بندر از لورکوزن و مورگان اشنایدرلین از ساتهمتوون هم هافبکهای مورد علاقه ونگر در این فصل بودند . از دیگر گزینه ها باید به کلوم چمبرز از ساتهمتون ، میکا ریچاردز از من سیتی و سرژ اوریه از تولوز اشاره کرد.

 

ونگر در مورد روند کاری اش در هفته های اینده گفت :«اول باید ببینیم در مورد سانیا و فابیانسکی به چه نتیجه ای می رسیم. بعد باید دو تا سه بازیکن به ترکیب فعلی اضافه کنیم. متاسفانه در حال حاضر تیمهای زیادی در بازار حضور دارند و بدست آوردن بازیکنان مورد نظرمان کمی دشوار است . »

همه در مورد کارهای نکرده حرف می زنند

 ونگر در مورد قهرمانی اخیر گفت:«متاسفانه ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه می پرسند چه کاری انجام نداده ایم  و در مورد کارهای صورت گرفته اصلا صحبت نمی کنند. به نظرم تیم ما در تمام این سالها کیفیت بالایی داشته و با اینکه برای قهرمانی ها نیاز به ستاره های زیادی است ، کیفیت بالای تیم همچنان بدون حضور  آنها حفظ شده است . ما در این زمینه از همه بهتر بوده ایم و در اروپا تنها 2 باشگاه هستند که 17 فصل پیاپی به لیگ قهرمانان رسیده اند. این تداوم نیاز به سیاستهایی در داخل باشگاه دارد. پیروزی هیچگاه با دستور دادن بدست نمی اید بلکه باید برای کسب آن تلاش کرد . بعضی باشگاه ها 20 سال است که به هیچ افتخاری نرسیده اند ولی هیچکس از آنها سوال نمی کند. »

 

 

251 41

منبع: خبرآنلاین