من نمی‌دانم چرا کسی حرف‌های کیمیایی در این باره که وقتی 19 ساله بوده و گواهینامه رانندگی نداشته بر و بچه‌ها را جمع کرده و سوار ماشین خواهرش کرده و رفته‌اند تا فروغ فرخزاد را غسل توبه بدهند، باور نمی‌کند. واقعاً از محاسن آقای کیمیایی خجالت نمی‌کشید؟ ایشان تا به حال چند نفر را عاقبت به خیر کرده‌اند. من خودم شاهد چند تلفن اضطراری از آن طرف مرز بوده‌ام که همه گفته‌اند اگر کیمیایی غسل‌شان نمی‌داد، الان جایی بودند مثل کویر لوت اما الان زیر کولر گازی دارند به حرکات موزون بانوان هاوایی نگاه می‌کنند؛ و البته افزودند که جای شما خالی!

من پیشنهاد می‌کنم آقای کیمیایی برای اینکه ثابت کنند که دست‌شان در غسل دادن، خیلی جواب می‌دهد، قبل از رفتن سینماگران به برزیل برای جام جهانی، چند نفرشان را دست به نقد با صیغه برادری غسل بدهند تا آنجا دچار گرمای غیر قابل تحمل بانوان استوایی نشوند؛ البته از شما چه پنهان من هم در این گونه کارهای خیر دستی داشته‌ام. فکر می‌کنید وقتی هدایت در فرانسه غریب مرد چه کسی غسل‌اش داد؟ یا وقتی مصدق در تبعید مرد، کی بردش در قبر خواباند؟ البته این را دال بر کتمان تاریخ ملی نکنید اما تا حالا از خودتان پرسیده‌اید که ستارخان و باقرخان و محمد تقی خان پسیان را چه کسی غسل داده؟در مورد نیما هم من نخواستم روی حرف داداش‌مان جلال حرف بیاورم اما واقعیت این بود که درست گفت پیرمرد چشم ما بود اما همه‌ی کارهایش را من کردم حتی آن قضیه‌ی زندان سال 32 را که نقل کرده که وافور توی متکا چپانده تا به نیما برساند، کار من بوده و من با متکا رفتم توی بند، یک بست هم چسباندم و آمدم بیرون!
شما اصلاً می‌دانید اسم فروغ را وقتی که به دنیا آمد کی انتخاب کرد؟ اصلاً وقتی کیمیایی به دنیا آمد، چه کسی داشت در اتاق بغلی دیوان مسعود سعد سلمان را ورق می‌زد تا اسم انتخاب کند؟ شما اصلاً می‌دانید چه کسی به پرویز دوایی گفت برو فیلم قیصر را ببین،چقدر فیلم این مردک سام پکین پا را نگاه می‌کنی؟ شما اصلاً می‌دانید در سال 1301 چه کسی شعر «افسانه» را ادیت کرد تا میرزاده عشقی راضی شد تا چاپش کند؟
آقای محمد علی سپانلو که گفته‌های آقای کیمیایی را تکذیب کرده‌اید اصلاً می‌دانید در اولین کنگره نویسندگان ایران که مهدی حمیدی زد زیر گوش نیما، کی دست مهدی حمیدی را گرفت که برای بار دوم نزند زیر گوش نیما؟ دوستان! میت مسلمان نباید زمین بماند شما چرا از اینکه مسعود کیمیایی این قدر از خودش مسلمانی نشان داده، ناراحتید؟