مسوول مرکز رسیدگی به نامه‌ها و شکایات نهاد ریاست جمهوری گفت: ارتباط ما با مردم از طریق نامه، تلفن، پیامک، پست الکترونیک و روزنامه‌ها صورت می‌گیرد.

غرقی در گفت‌وگو با ایسنا با رد شایعات مطرح شده مبنی بر این‌که "دیگر در سفرهای استانی نامه از مردم گرفته نمی‌شود" تاکید کرد: ما نامه‌هایی مردم را دریافت و رسیدگی می‌کنیم ولی تلاش‌مان این است که به سمت الکترونیکی شدن امور جهت تسریع در کارها حرکت کنیم؛ چراکه روش فعلی باعث جلوگیری از اتلاف وقت می‌شود.

 وی با بیان این‌که "با الکترونیکی شدن این امور سرعت دریافت مشکلات مردم و رسیدگی به آن‌ها بیشتر می‌شود" اظهار کرد:‌ این امر باعث افزایش نظارت و دقت در امور نیز می‌شود و ما می‌توانیم این مشکلات را نیز مورد تجزیه - تحلیل و آسیب‌شناسی بهتری قرار دهیم.

 وی با تاکید بر این‌که "ما هرگز نگفته‌ایم نامه‌های مردم را دریافت نمی‌کنیم" گفت: هیچ یک از این امور که برای ارتباط با مردم در نظر گرفته شده است، حذف نمی‌شود.

 وی شماره پیامک این مرکز را 60006133 عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره‌های تلفن 64453267 نیز با این مرکز در تماس باشند و مشکلات خود را در میان بگذارند.

منبع: ایسنا