ای اسپرت نوشت:

 

 آیا امید نمازی به خاطر اختلاف با کی روش از تیم ملی جدا شده؟ از روزی که مربی سابق تیم ملی در اقدامی ناگهانی تصمیم گرفت که کار در تیم ملی را ول کند تا به امریکا برود و در تیم زنان این کشور مشغول به کار شود، شایعات زیادی در مورد دلایل تصمیم نمازی مطرح شده است.

او این بار در یک مهمانی ایرانی در امریکا اگر چه باز هم ترجیح داده این موضوع را رسانه ای نکند اما موقع صحبت در مورد سرمربی تیم ملی، تنها از او به عنوان یک مربی بزرگ تقدیر کرده و در مورد شخصیت کی روش سکوت کرده است.

نمازی در گفتگو با دوستان ایرانی اش به نکات دیگری هم اشاره کرده. او گفته در صورتی که فدراسیون فوتبال با درخواست مالی کی روش موافقت کند، او مشکلی برای ماندن در ایران ندارد.

نمازی در مورد آریا جسورو هاسه گاوا هم صحبت کرده. مربی سابق تیم ملی مامور مذاکره با این هافبک ایرانی ژاپنی بوده و با او تماس هم داشته منتهی آریا به خاطر بحثهای مرتبط با تابعیت ژاپنی اش ترجیح داده به ایران نیاید.

از نظر مربی سابق نیم ملی، خط خوردن خلعتبری از فهرست نهاِیی تیم ملی اصلا اتفاق عجیبی نبوده است. کی روش به بازیکنان قدرتی علاقه زیادی داشته و بارها گفته خلعتبری اصلا در کارهای دفاعی شرکت نمی کند و به همین دلیل او را کنار گذاشته است.

نمازی در بخش پایانی حرفهایش مدعی شده که خسرو حیدری ضعیفترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بوده و استیون بیت آشور به مراتب بازیکن بهتری از او بوده است.

4141