رئیس جمهور با تشکر از مردم به خاطر حضور در راهپیمایی روز قدس،گفت: اصحاب فرهنگ و هنر باید ملت ایران را به جهانیان به عنوان ملتی فرهنگ دوست معرفی و بشناسانند.

به گزارش خبرآنلاین،حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور در دیدار جمعی از هنرمندان، گفت: بسیار خوشحال هستم که بعد از شش ماه فرصتی پیش آمد که بار دیگر در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر باشم؛ آن هم در بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان که به قولی ممکن است روز قدر باشد.

حسن روحانی ادامه داد: قبل از هر چیزی می خواهم از ملت ایران به خاطر حضور شکوهمندشان در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به صحبت امام خمینی (ره) مبنی بر این که روز قدس روز اسلام است، گفت: در حال حاضر مردم مظلوم غزه زیر مخرب‌ترین بمب‌ها و سلاح های مدرن هستند. آنها مردمی هستند که از کم‌ترین امکانات مادی ولی از بزرگ‌ترین امکانات معنوی برخوردارند.

وی افزود:آنچه که حادثه غزه به ما می آموزد، آن است که همه باید با هم متحد شویم. اگر می‌خواهیم به آرزوهایمان برسیم،‌ دنیای اسلام و مردم ایران همه باید دست به دست هم بدهیم. اگر می‌خواهیم به آرزوهای تمام مسلمانان و مردمانی که در منطقه زندگی می‌کنند برسیم، همه باید با هم متحد شویم.

مشروح اظهارات رئیس جمهور متعاقبا منتشر می شود.

/212 212

 

منبع: خبرآنلاین