نسیم آنلاین نوشت:

بازیگر سریال مدینه که در ماه رمضان پخش می شود گفت: در این سریال با متن خوب از نویسنده‌ای توانا روبرو بودیم که هدایتگر هر بازیگری است.

آناهیتا افشار این روزها علاوه بر اکران فیلم سینمایی "برف"، سریال "مدینه" را نیز بطور همزمان در حال پخش از شبکه یکی سیما دارد،افشار در این باره گفت: این هم از آن اتفاقاتی است که خودش می افتد یعنی این طور نیست که با برنامه ریزی قبلی بتوان وقوعش را رقم زد. مهم این است که اثری که برایش وقت گذاشته ای دیده شود و توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

افشار که پیش از این تجربه کار در سریالهای تلویزیونی طنز نظیر "سه در چهار" و "متهم گریخت" را داشته است درباره کار در سریالی با لحنی کاملا جدی به نام "مدینه" نیز عنوان کرد: هر کاری را فارغ از ژانر باید درست درک کرد. این درک هم حاصل نمیشود مگر با وجود یک فیلمنامه درست و حسابی.

بازیگر نقش هانیه در سریال ماه رمضان شبکه یک ادامه داد: سعید نعمت ا.. از جمله نویسندگان توانای تلویزیون است و متنی که برای "مدینه" نوشته به بازیگران کمک بسیاری میکند که درکی کافی از نقشهایشان پیدا کنند. فکر میکنم اگر نقش را درست پیدا کنیم ایفای آن فقط به اندکی تمرکز نیاز دارد.

او درباره نظر شخصی اش نسبت به سریال "مدینه" گفت: با توجه به اینکه نه این سریال که تمامی برنامه های رمضانی دیگر با چند رقیب مختلف و از جمله مسابقات فوتبال و والیبال روبرو بودند باز هم اقبال مخاطبان به سریالها و برنامه های خوب کم نشده است. "مدینه" هم مخاطبان خاص خود را دارد و برخی از مخاطبان هم به شدت از پیچیدگیهای شخصیتی کار خوششان آمده است.
آناهیتا افشار درباره بازخوردش نسبت به اکران"برف" نیز گفت: از مخاطبان خاص سینما یعنی آنها که سینما را به عنوان مقوله ای فرهنگی می بینند بازخورد خوبی گرفته ایم. از مخاطبان عام هم کسی نبوده که فیلم را دیده باشد و از تماشای آن لذت نبرده باشد.

 

23231

 

منبع: ایسنا