تسنیم نوشت:

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن درخواست رسیدگی فوری به سانحه هواپیمای، گفت: تذکر من در مورد جایگاه و منزلت مجلس و نمایندگان است. هرچه مجلس از نمایندگان وزین، مومن و معتقدی برخوردار باشد، جایگاه آن بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: برخی جریان‌ها به دنبال تخریب مجلس هستند و گاهی خلاف یک نماینده را به پای همه نمایندگان می‌گذارند. امروز استیضاح وزیر علوم مطرح است و در برخی روزنامه‌ها به آن پرداخته شده و آنها اعلام کردند که عده‌ای از نمایندگان از بورس استفاده کرده‌اند و اگر استیضاح وزیر علوم از سرگرفته شود اسامی آنان در این مطبوعات اعلام می‌شود.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه این یک تهدید محسوب می‌شود، افزود: این مسائل باعث زیر سوال رفتن اصل استیضاح وزیر علوم می‌شود. اگر کسی بورس گرفته چرا اسم آن را اعلام نمی‌کنند و کلی‌گویی می‌کنند و حتی در حوزه‌های انتخابیه هم از ما می‌پرسند که آیا شما بورس گرفته‌اید.

جوکار خاطرنشان کرد: اگر کسی در این زمینه تخلف کرده هیئت نظارت مجلس باید آن را بررسی کند. روزنامه‌های زنجیره‌ای برخی مصوبات مجلس را تمسخر می‌کنند که این اقدام درستی نیست.

 

1717

منبع: تسنیم