تسنیم نوشت:

میرباقری، کارگردان سریال «شاهگوش» گفت: این اولین تجربه من در حوزه نمایش خانگی بود که در آن تنها حدود ۵۰ درصد توانمان را مصرف کردم.

مراسم «بدرود شاهگوش، سلام ابله» با حمایت شرکت تصویرگستر پاسارگاد عصر روز گذشته با حضور برخی از عوامل این دو سریال در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

این مراسم با حضور داود میرباقری کارگردان «شاهگوش»، کمال تبریزی کارگردان «ابله»، محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمد امامی و مهران برومند تهیه‌کنندگاه «شاهگوش»، عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسن فتحی، اسماعیل عفیفه، عبدالله اسکندری، محسن تنابنده، مهران احمد‌فر، مهران احمدی، طوفان مهردادیان، مرجانه گلچین، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، شبنم مقدمی، رضا یزدانی، هومن جاوید، ناصر وحدتی، لاله اسکندری، و برخی از چهره‌های فرهنگی و هنری دیگر برگزار شد.

میرباقری: ۵۰ درصد توان خود را صرف «شاهگوش» کردیم

داود میرباقری درمراسم اختتامیه و خداحافظی «شاهگوش» گفت: خیلی خوشحالم که حاصل تلاش مستمر یک ساله من و دوستانم در مجموعه «شاهگوش» مورد قبول مخاطبان قرار گرفته و باعث شد که فضای خوبی را در نمایش خانگی داشته باشیم.

وی افزود: به نظرم شبکه نمایش خانگی، شبکه مهمی است که می‌تواند بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کند. سرمایه‌گذار اصلی آن مردم هستند که اگر سریال خوبی باشد مردم هزینه می‌کنند و اگر هم مجموعه خوب نباشد پول نمی‌دهند.

میرباقری اضافه کرد: در شبکه نمایش خانگی واسطه از بین رفته و نقش مردم در این شبکه موثر است وامیدوارم حرکت این شبکه که با تولید «شاهگوش» آغاز به کار کرده است، ادامه داشته باشد.

این کارگردان با بیان اینکه کارگردان‌های دیگری هم قصد دارند به شبکه نمایش خانگی ورود پیدا کنند، این حرکت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این شبکه، شبکه‌ای است که مردم در آن حق انتخاب بیشتری دارند.

وی یادآور شد: «شاهگوش» در حوزه نمایش خانگی اولین تجربه من بود که در آن تنها حدود ۵۰ درصد توانمان را صرف کردم.

میرباقری با اشاره به آغاز تولید سریال «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: امیدوارم تبریزی عزیز در قدم دوم گام‌های موثرتر و محکم‌تری را بردارد و من هم در خدمت ایشان هستم و تجربیات خود را برای تولید بهتر این مجموعه‌ در اختیار ایشان قرار می‌دهم.

کارگردان «شاهگوش» با بیان اینکه هر کاری در ابتدای حرکت خود مشکلاتی دارد، گفت: ما هم حسرت می‌خوریم از اینکه به دلیل عدم شناخت کافی نتوانستیم تمام ایده‌هایی که در ذهن ما وجود داشته را به سرانجام برسانیم و از مردم تشکر می‌کنم که ما را تشویق و حمایت کردند و امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و کمبودها و قصور ما را در حوزه‌هایی که اشراف کامل نداشتیم ببخشند.

در ادامه مراسم محمود گلزاری معاون وزیر ورزش و جوانان در سخنانی از همه هنرمندان تقاضا کرد که نجات جوانان از دست مواد مخدر با این وزارت خانه همکاری داشته باشند و گفت: این وزارت از هر گونه همکاری حمایت می‌کند.

هومن جاوید خواننده نسل جوان موسیقی ایران نیز در جمع حاضران ترانه «مزرعه‌های قهوه» را اجرا کرد که مورد توجه مهمانان قرار گرفت.

رضا رفیع هم که قرار بود از ابتدا اجرای این برنامه را برعهده داشت به دلیل ترافیک با تاخیر به مراسم رسید و تنها با شعرخوانی مهمان مراسم بود و حضار را به خنده آورد.

عوامل سریال «شاهگوش» تقدیر شدند

در ادامه این برنامه، مراسم تقدیر در دو بخش انجام شد که در بخش اول با حضور محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمود گلزاری معاون وزیر ورزش در امور جوانان از داود میرباقری کارگردان «شاهگوش»، عبدالله اسکندری طراح گریم، محمد امامی و مهران برومند تهیه کنندگان و بازیگرانی از جمله محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، مرجانه گلچین، هادی کاظمی با اهدای تندیس و مجموعه سریال «شاهگوش» و تابلو فرشی هنرمندانه از این عوامل تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

در بخش دوم نیز با حضور داوود میرباقری، عبدالله اسکندری، سهیل شفازند و آقای شفقی از الهام پاوه‌نژاد، امین زندگانی، سحر افتاده، حامد میرباقری، حسین سلیمانی، سهیل نوروزی تصویربردار، محسن سلیمانی، فردین خلعتبری موسیقی، مجید علی‌ اسلام طراح صحنه، علیرضا جعفری با اهدای تندیس و مجموعه شاهگوش تقدیر و تشکر کردند.

اسکندری: ما را از دست سریال‌های تلویزیونی نجات دهید

عبدالله اسکندری در این مراسم گفت: از داود میرباقری که در این زمینه ورود پیدا کرده است تشکر می‌کنم وامیدوارم که دوستان دیگر هم به شبکه نمایش خانگی ورود پیدا کنند و ما را از دست این سریال‌ها نجات دهند.

در پایان این برنامه، مراسم تقدیر ویژه‌ای از کمال تبریزی که قرار است سریال «ابله» را در این شبکه نمایش خانگی از هفته آینده کلید بزند، برگزار شد که توسط داود میرباقری صورت گرفت.

کمال تبریزی در این مراسم گفت: الان که ما نباید چیزی بگوییم اما وقتی قسمت‌های آخر سریال «ابله»را دیدید ما با عوامل می‌آییم و حرف می‌زنیم. امیدواریم که مردم بتوانند با کار ما ارتباط برقرار کنند و از هر کسی که در این راه به ما کمک کند تشکر می‌کنیم.

 

23503

منبع: تسنیم
"