تسنیم نوشت:

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر در پایان سال ۹۳ و اوایل سال ۹۴ برای همیشه بسته می‌شود.

 محسن نریمان عصر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر شهر امیرکبیر اظهار کرد: در استان مرکزی 2 شهر جدید یکی در شهر جدید مهاجران و دیگری در شهر جدید امیرکبیر داریم.

وی افزود: در شهر امیرکبیر می‌بنیم که پایه‌های جدید شهر در آن چیده شده و با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اجرای برنامه‌های روبنایی و زیربنایی سعی شده که یک شهر مناسب در نزدیک اراک داشته باشیم که بتوانیم سرریز جمعیتی اراک را در این شهر ساماندهی کنیم.
معاون وزیر راه‌ و شهرسازی تصریح کرد: امروز برای بازدید از مسکن مهر به این شهرستان آمده‌ایم تا در انتهای سال 93 و اوایل سال 94 پرونده مسکن مهر در کشور بسته شود.

نریمان با اشاره به پیشرفت این پروژه در شهر امیرکبیر استان مرکزی گفت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر این شهرستان 75 درصد بوده و طراحی این پروژه به شکل ویلایی بوده و از اقبال مردمی برخوردار شده است.

وی افزود: امروز در فضایی قرار داریم که شبکه اصلی آماده شده و به زودی با مشارکت و همیاری معاونت عمرانی پیشرفت‌ها بیشتر می‌شود و با اجرای طرح‌های روبنایی مانند مدارس، مساجد و پارک‌ها بتوانیم نیازهای اساسی مردم را تامین کنیم.

معاون وزیر راه‌و شهرسازی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در جلسات گذشته در خدمت استاندار بودیم مشکلات بودجه‌ای بود و تصمیم گرفته شد اعتبارات لازم برای آن تامین شود.

 

2323

منبع: تسنیم