24 ماهه شدن خدمت سربازی بعداز شایعات یک ساله امرو با خبر جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبری شد.

سردار کمالی گفته است مدت خدمت سربازی 24 ماه شده و از تاریخ 1 فروردین 1394 لازم‌الاجرا است و کسانی که از سال 94 اعزام به خدمت می‌شوند باید 24 ماه خدمت کنند. اظهارات کمالی را اینجا ببینید.

مسابقات 4 وزن اول کشتی فرنگی درحالی برگزار شد که در دسته 71 کیلوگرم این سعید عبدولی بود که به عنوان اولین نماینده ایران روی تشک رفت. حریف او قزاق بود. حریفی عنوان دار در آسیا و جهان. سعید اما همان ابتدای کار توانست با یک فن کمر زیبا رقیبش را به گل برد 4 امتیاز گرفت .بقیه جزئیات این خبر را اینجا ببینید.

سعید عبدولی که صبح  با ناداوری بی سابقه نتیجه را واگذار کرد، در دیدار رده بندی وزن 71 کیلوگرم به مصاف حریف هندی خود رفت و او را شکست داد. همه حوادث مسابقات عبدولی را اینجا ببینید.

نخستین ایرباس پهن پیکر امروز ساعت 16 در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست. این ایرباس که متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است، با حدود 200 مسافر به مقصد ایران پرواز کرد. اینجا را ببینید.

ایثار افسر نیروی هوایی،زندگی مهندس چادرنشین و همسر و فرزندخردسالش را شیرین کرد. روایت این اقدام فداکارانه را اینجا ببینید.

روزنامه کیهان که در روزهای قبل نوشته بود،ظریف در نشستی در نیویورک اظهار داشته اگر مذاکرات به نتیجه نرسد،دوستان مادرانتخابات مجلس شکست خواهند خورد،امروز خبر خود را تصحیح کرد. خبر کیهان را اینجا ببینید.

23/212

منبع: خبرآنلاین
"