تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

روزهایی بود که شرایط بازار خودرو بسیار وخیم شده بود و دوست قدیمی ایران‌خودرو یعنی پژو این خودروساز داخلی را رها کرد و این شرکت را در آن روزهای سخت تنها گذاشته بود.

حال پس از بهتر شدن شرایط بازار خودرو مجدداً همین دوست قدیمی به ایران آمده و گویا با همکار قدیمی خود آشتی کرده و قرار است دو محصول جدید را روانه خط تولید ایران خودرو کند. یکی از این دو محصول خودروی سدان «پژو 301» است.
در مورد ابعاد و مشخصات این خودرو باید گفت که پژو 301 دقیقاً 4442 میلیمتر طول، 1748 میلیمتر عرض و 1476 میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله دو محورش 2652 میلیمتر است. وزن این خودرو نیز (با گیربکس خودکار) دقیقا 1501 کیلوگرم است و 53 لیتر حجم باک بنزین است.
از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی این خودرو در سطح های مختلفی عرضه می شود و می توان روی آن تجهیزاتی مثل رینگ های آلومینیومی 15 و یا 16 اینچی، سانروف، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید با دکمه استارت موتور، روکش چرمی صندلی ها و غربالک فرمان، سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دستی و یا خودکار، کیسه های هوای جانبی و جلویی و پرده ای، سنسور عقب، و سیستم های ترمز و پایداری ABS، EBD، HBA، TCS و ESC قابل نصب است که البته بعضی از آن ها به صورت استاندارد روی آن قرار ندارند و باید به صورت سفارشی نصب شوند. 

منبع : عصر ایران

2424

منبع: خبرآنلاین