تسنیم نوشت:

نایب‌رئیس جبهه پیروان گفت: اختلاف سلیقه لازمه یک جامعه پویاست و ما دیدیم که آیت‌الله مصباح در جهت حفظ اتحاد و همگرایی اصولگرایان چقدر مؤثر بوده است لذا امیدوار هستیم که اصولگرایان در سطح کلان به وحدت برسند.

اسدالله بادامچیان نایب‌رئیس جبهه پیروان در حاشیه اجلاس دبیران حزب مؤتلفه در جمع خبرنگاران به همایش اخیر اصولگرایان اشاره کرد و گفت: همایش سراسری اصولگرایان که با سخنرانی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد، نماد وحدت اصولگرایان بود.
او با بیان اینکه اختلاف سلیقه یک امر طبیعی است، گفت: اختلاف سلیقه لازمه یک جامعه پویاست و ما دیدیم که آیت‌الله مصباح در جهت حفظ اتحاد و همگرایی اصولگرایان چقدر مؤثر بوده است لذا امیدوار هستیم که اصولگرایان در سطح کلان به وحدت برسند.
خبرنگاری با طرح این موضوع که مثلت مصباح، موحدی و یزدی در مقابل مثلت هاشمی، ناطق و خاتمی است، از بادامچیان پرسید این 2 گروه‌ چگونه با یکدیگر رقابت خواهند کرد که و در پاسخ گفت: آقای ناطق جزء اصلاح‌طلبان نیست و فعالیت انتخاباتی ندارد اما اصلاح‌طلبان می‌خواهند به زور امثال آقای روحانی، هاشمی و ناطق را به خود بچسبانند که اشتباه می‌کنند.

 

45231

 

 

منبع: تسنیم
"