علی فتح الله زاده می گوید با وجود انتقاداتی که از کفاشیان دارد، هنوز هم او را بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در مورد این شایعه که او در تیم افرادی است که قصد برکناری علی کفاشیان را دارند گفت: «اینکه می گویند فتح الله زاده با اعضای هیات رئیسه قبلی و جدید، لیدر انتقاد از کفاشیان هستند شایعه است. همه می دانند من چقدر علی کفاشیان را دوست دارم. هر کسی می خواهد از این حرف ها بزند بداند که من در خانه نشسته ام و کاری به این مسائل ندارم.»
فتح الله زاده ادامه داد: «در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم من به این دلیل که معتقد بودم کفاشیان بهترین گزینه است، گفتم کاندیدا نمی شوم. هنوز هم با وجود انتقاداتی که از کفاشیان دارم، معتقدم او بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است. البته کفاشیان باید اصلاحات و تغییراتی هم داشته باشد. او می تواند بحران فعلی را پشت سر بگذارد.»
فتح الله زاده در پایان گفت: «من، عزیز محمدی، تاج، کفاشیان و عابدینی هرچقدر هم که از یکدیگر انتقاد داشته باشیم، همه از یک خانواده هستیم و دوست یکدیگریم. زیر پای همدیگر را هم خالی نمی کنیم.»
43 43

منبع: خبرآنلاین
"