سرمربی راه آهن می گوید:«هواداران پرسپولیس را اندازه تیم خودم دوست دارم.»

به گزارش خبرورزشی؛راه‌آهن تهران بسيار ديرتر از ساير رقباي ليگ برتري خود، كادر فني‌اش را شناخت، بازيكن گرفت و تمريناتش را آغاز كرد. حميد استيلي، سرمربي راه‌آهن همراه با علي لطيفي دستيار اول خود، پس از پيروزي باارزش مقابل سپاهان، مهمان خبرورزشي شد...

* آقاي استيلي! از موضوع شيث رضايي شروع كنيم، بالاخره اين بازيكن را در راه‌آهن نگه مي‌داريد يا خير؟

شيث با ما قرارداد دارد. او آسيب ديد و قرار است عمل جراحي كند. بايد ببينيم دوران نقاهتش چقدر زمان مي‌برد اما در حال حاضر برنامه‌اي براي كنار گذاشتن او نداريم.

* اما بهنام ابوالقاسم‌پور به عنوان سرپرست راه‌آهن، خبر از جدايي او داده بود؟

براي بهنام سوءتفاهم پيش آمد و اين‌طور نيست. ما فعلاً برنامه‌اي براي خروج شيث از ليست بازيكنان‌مان نداريم.

* در خصوص پيروزي بر سپاهان و رسيدن به پرسپوليس در جام حذفي صحبت كنيد. برد ارزشمندي مقابل اين تيم قدرتمند و مدعي به دست آورديد.

بازي با سپاهان يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي امسال ما بود. سپاهان تيم بسيار قدرتمندي است كه در بخش هجومي، بازيكنان خوبي مثل خلعتبري،‌ پريرا، شريفي، پاپي و نويدكيا را در اختيار دارد. اين تيم سازماندهي بسيار خوبي دارد و به همين دليل است كه هر مربي‌اي آنجا مي‌رود، موفق مي‌شود. آقاي فركي هم يكي از بهترين مربيان ايران است و اطمينان دارم وقتي شناختش از تيم كامل شود، موفق مي‌شود. ما آناليز دقيقي روي سپاهان داشتيم و بازيكنان‌مان هم با كمترين اشتباه، وظايف‌شان را انجام دادند. شايد توپ بيشتر در اختيار بازيكنان سپاهان بود اما ما در خلق موقعيت موفق‌تر عمل كرديم و در نهايت به يك پيروزي ارزشمند رسيديم. اين پيروزي، روحيه و انگيزه تيمي ما را براي بازي با پرسپوليس خيلي بيشتر كرد. در حال حاضر نگاه ما به جام حذفي و رويارويي با پرسپوليس است. جام حذفي از اين جهت اهميت دارد كه با 4، 5 پيروزي مي‌توان به قهرماني و سهميه آسيايي دست پيدا كرد. الان هم به پرسپوليس رسيده‌ايم.

* پرسپوليس هم كه تيم خود شماست و طبيعي است كه براي اين مسابقه، حال و هواي خاصي داشته باشيد!

بله، پرسپوليس تيم خود من است و ارزش و احترام بسياري برايم دارد. هميشه بازي مقابل پرسپوليس باعث مي‌شود روز خاصي را تجربه كنم و برايم يك مسابقه ويژه است و خواهد بود. اين را هم بگويم در تيم‌هاي استيل‌آذين، شاهين بوشهر و همين راه‌آهن هر وقت مقابل پرسپوليس قرار گرفتم، به خاطر تعهد حرفه‌اي‌ام روي نيمكت نشسته‌ام ولي به احترام هواداران از جايم بلند نشده‌ام.

* اين احترام شما به هواداران پرسپوليس را نشان مي‌دهد اما از طرف ديگر شايد بازيكنان‌تان هم دوست داشته باشند شما لب خط بياييد و به آنها انرژي و روحيه بدهيد.

من هواداران پرسپوليس را اندازه تيم خودم دوست دارم و برايشان احترام قائلم. قبل از بازي و بين دو نيمه هم نكات لازم را به تيمم مي‌گويم. در جريان بازي هم هر جا نياز باشد، همكارانم با بازيكنان صحبت مي‌كنند.

* شرايط حال حاضر پرسپوليس هم چندان مطلوب به نظر نمي‌رسد، نظر شما چيست؟

اين تيم يكسري مشكلات داشت، مصدوميت و محروميت و ... به نظر من حميد درخشان مربي كاربلد و باتجربه‌اي است اما از نظر بازيكن، دستش بسته بود. فكر مي‌كنم با توجه به فرصت نقل‌وانتقالات ‌نيم‌فصل، پرسپوليس در نيم‌فصل دوم روزهاي بهتري را تجربه كند. پرسپوليس، خانه من است و برايش آرزوي موفقيت دارم.

* مي‌توانيد پرسپوليس را هم مثل سپاهان شكست دهيد؟

بله، با وجود همه احترام و ارزشي كه براي پرسپوليس قائلم، همه سعي و تلاش ما اين است كه راه‌آهن را به موفقيت برسانيم و در جام حذفي بهترين عملكرد را داشته باشيم.

* به اتفاقات بازي با استقلال خوزستان مي‌رسيم، احمدرضا عابدزاده در آن بازي عصبانيت بي‌سابقه‌اي داشت و شائبه‌هايي هم مطرح شد مبني بر جانبداري داور از استقلال خوزستان.

من اولين بار بود عابدزاده را اين‌قدر عصباني مي‌ديدم و فكر مي‌كنم آخرين بار هم باشد. محروميت‌هايي هم داشتيم كه به تيم ما ضربه زد، به خصوص اخراج آبشك و كوهنورد. 21 ميليون هم پول دوربين شكسته شده را داديم. اشتباهات مكرر داور هم باعث شد اين شائبه‌ها كه گفتيد به وجود بيايد.

* از حضور شما در دفتر خبرورزشي سپاسگزاريم، اگر صحبت ناگفته‌اي داريد، بفرماييد.

از شما تشكر مي‌كنم و فقط مي‌خواهم اين نكته را بگويم كه اميدوارم هر چه زودتر موضوع مالكيت تيم مشخص شود. ما براي راه‌آهن برنامه كوتاه‌مدت سه ساله و بلندمدت 10 ساله داريم و اميدوارم با تعيين قطعي مالكيت، برنامه‌هايمان را جلو ببريم. ضمن اين كه هدف اصلي ما بازيكن‌سازي است و اميدوارم شرايطي فراهم شود كه با حمايت از بخش خصوصي در اين فوتبال زيان‌ده، بتوانيم آكادمي قدرتمند همراه با بازيكن‌سازي مستمر داشته باشيم.

 

 

 

251 41

 

 

منبع: خبرآنلاین
"