رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشورمان از مسئولان کشور خواست اجازه دهند بازیکنان سرباز به تیم ملی کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد دادکان در برنامه ورزش از نگاه 2 گفت: «می دانیم که اتفاقاتی رخ داده تا بازیکنان سرباز با کارت های جعلی به فوتبال ادامه دهند اما در حال حاضر مصالح ملی حکم می کند تا به تیم ملی کمک کنیم.» 

او اضافه کرد: «منظورم این است که بیاییم و کمک کنیم تا بازیکنان سرنوشت ساز و موثر که در پرونده کارت های جعلی گیر افتاده اند، به تیم ملی کمک کنند. این مصالح ملی ماست. اینجا بحث تیم ملی در میان است. رافت اسلامی باید شامل حال این بازیکنان شود. بروند جام ملت ها و برگردند، آن وقت برود به پادگان. یک روز به من گفتند چرا دادکان رفته به دنبال وحید هاشیمان اما من به آنها جواب دادم دلم می خواهد غرور خودم شکسته شود اما غرور ملی ام شکسته نشود.» 

دادکان افزود: «من خواهش می کنم به بازیکنان موثر تیم ملی اجازه دهند بیایند و به تیم ما کمک کنند. این رافت اسلامی است. باید بازیکنان را ببخشیم تا آنها به تیم ملی خدمت کنند.» 

البته حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس و رئیس کمیسیون اصل 90 در پاسخ گفت: «اولا مردم چنین نظری ندارند، ثانیا بابک زنجانی چطور شد بابک زنجانی؟ همین شد دیگر، دولت های قبلی مدام به او مدال می دادند. خروجی همه این رافت ها شد بابک زنجانی. ما نباید عدالت را قربانی مصلحت کنیم.» 

دادکان همچنین در خصوص مطرح شدن نام بابک زنجانی در قیاس با بازیکنان نیز گفت: «بابک زنجانی در آستین همین مسئولین این مملکت بزرگ شد اما فوتبالیست ها هنری دارند که تخصص شان است و از آستین کسی خارج نمی شوند! از طرفی اگر فدراسیونی تخلف داشته باشد، مجمع آن را مطرح می کند و رئیس آن فدراسیون باید برود.»
دادکان در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «مردم بیرون از فوتبال می گویند هر کسی مدیرعامل پرسپولیس می شود باید به زندان و بازداشت برود!» این حرف دادکان، فضای برنامه را تغییر داد تا حاضران در استودیو به خنده افتادند.

252  41

منبع: khabaronline
"