با دستور مستقیم سرلشگر فیروزآبادی، بازیکنان سرباز تیم ملی مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملتهای آسیا ندارند

وزارت ورزش در چند روز پایانی اعزام تیم ملی به جام ملتهای آسیا تمام کم توجهی ها به فوتبال را که ناشی از اختلاف میان فدراسیون با این وزارتخانه بود جبران کرد. اینجا را ببینید.

رییس کل دادگستری لرستان خبر سرقت مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز را که پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند را تکذیب کرد.جزئیات این دزدی را اینجا ببینید.

آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای در پاسخ به یادداشت یکی از روزنامه های صبح جوابیه‌ای مفصل و طولانی نوشت. متن کامل جوابیه وی را اینجا ببینید.

 در عین حال محمدعلی انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در گفت وگویی،به اظهارات  آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، در آستانه سالگرد درگذشت مرحوم آیت‌الله منتظری را بهانه‌یی برای عقده گشایی علیه امام خواند. متن این مصاحبه را اینجا ببینید.

پژو 206 بر اساس آمار تنها دو درصد از مرگ و میر جاده​ای را به خود اختصاص داده است یعنی اگر پراید هم مانند پژو 206 ایمن می بود به جای سالی 15 درصد، سالی 6 درصد را به کام مرگ می کشید. گزارش خبرآنلاین درباره خودروهای ایرانی را اینجا ببینید.

علی کریمی دستیار کارلوس کروش به طور تلویحی از حضور در تیم ملی فوتبال کناره گیری کرد. تصویر مطلب شبکه اجتماعی او را اینجا ببینید.


/212 17