یک سال مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث بر سر وحدت در میان اصولگرایان آغاز شده است.

در این زمینه منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر آنلاین بر وحدت همه جانبه اصولاگرایان در انتخابات مجلس آینده تاکید کرد و گفت:هم چنان تلاش هایی در زمینه رسیدن به انسجام اصولگرایان در مجلس صورت می گیرد.

وی افزود:در دوره های قبلی مجلس و ریاست جمهوری هیچ اتفاق مهمی برای اصولگرایان رخ نداد و این طیف نتوانستند  به تفاهم برسند. ما باید با ایجاد ساز و کار های مناسب بتوانیم یک لیست جامع و واحد ارائه دهیم. که انشا الله در این دوره ریاست جمهوری اصولگرایان بتوانند به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسند.

حقیقت پور گفت:ما در ایجاد طیف اصولگرایان در مجلس به دنبال افرادی هستیم که برای ما و مردم موثر باشند. همچنین بر پایه مولفه های واقعی انتخاب شده باشند و دارای توانمندی در زمینه های مختلف باشند. در روند اتحاد باید همه همدیگر را قبول داشته و تحمل کنند و با بهانه گیری به اختلافات دامن نزنند.

همچنین سید حسین نقوی حسینی سخنگو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت گو با خبرنگار خبر آنلاین تصریح کرد: در حال حاضر اصولگرایان حرکت جدید و هماهنگی را با مدیریت آقای تقوی آغاز کرده اند و قدم های خوبی  در راستای وحد اصولگرایان شکل گرفته است و همگی در زیر یک چتر خواهان رسیدن به یک نقطه مشترک هستند.

وی افزود:هنوز رسیدن به فضای انتخاباتی مجلس در کشور  فاصله زیادی داریم و نمیتوانیم یک لیست واحد از نمایندگان ارائه دهیم همچنین مشخص کردن نام کاندیدای اصولگرا هم خیلی زود است .

29215

 

منبع: خبرآنلاین