مجتبی جباری در آستانه بازی ایران – قطر حرف‌هایی زد که خود قطری‌ها را هم متعجب کرد.

به گزارش خبروزشی؛بدون شک اگر آنها خودشان هم می‌خواستند،‌ نمی‌توانستند شب قبل از جدال با ایران این‌گونه علیه ایران و کارلوس کروش تبلیغ کنند.

قطري‌ها حتي با صرف ميليون‌ها دلار نيز نمي‌توانستند به اين هدف برسند اما مجتبي جباري در نقش جاده صاف كن ظاهر شد و خيلي راحت آب به آسياب حريف ريخت البته او پول بسيار خوبي از الاهلي گرفته اما برايمان عجيب است كه چرا حاضر شده اين‌گونه عليه تيم ملي كشورش حرف بزند، آن هم دقيقاً يك روز قبل از بازي با قطر.

جالب اينجاست كه جباري كارلوس كروش را متهم به عدم استفاده از چهره‌هاي جوان در تيم ملي كرده (احتمالاً‌ نفراتي همچون: بيرانوند، پولادي، پورعلي‌گنجي، حقيقي، غفوري، ابراهيمي، رضاييان و... از يك دهه قبل عضو تيم ملي بوده‌اند) و مدعي شده كه فوتبال ايران با اين مربي هيچ پيشرفتي نداشته است!‌

احتمالاً‌ به زعم آقامجتبي صعود مقتدرانه به جام جهاني با وجود امكانات كمي كه در اختيار داشتيم، پيشرفت تلقي نمي‌شود و معرفي جواناني كه نام برديم نيز جزو مزاياي كار اين مربي به حساب نمي‌آيد.

كاش جباري به اين نكته هم اشاره مي‌كرد كه استقلال به عنوان يكي از پرافتخارترين تيم‌هاي ايران طي 8 سال اخير در ليگ قهرمانان آسيا هيچ افتخاري كسب نكرد و اتفاقاً خود اين بازيكن هم طي پنج دوره‌اي كه با استقلال به آسيا رفت، نتوانست با اين تيم طعم قهرماني يا حتي حضور در فينال را بچشد.

بهترين عنواني كه جباري با استقلال در آسيا كسب كرده راهيابي به مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان در سال 2013 بود كه تازه به واسطه جدايي از استقلال مجال حضور در يك‌چهارم و نيمه‌نهايي را هم پيدا نكرد اما برايمان عجيب است بازيكني كه در عرصه ملي هيچ افتخاري ندارد، ‌اين‌گونه مربي پرافتخاري همچون كروش را به چالش مي‌كشد. در اينكه جباري مهر‌ه‌اي فوق‌العاده تكنيكي است شكي وجود ندارد اما كاش توانايي‌هايش را براي دريبل زدن ايران به كار نبندد. او كه مي‌توانست به پرچم خط مياني ايران بدل شود، حالا مقتدرانه مي‌رود تا نقش بلندگوي رقباي ايران را ايفا كند.

 

251 41

منبع: خبرآنلاین