کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در ارتباطی زنده با محمد حسین میثاقی ، از تیم ملی گفت. او پاسخ منتقدانش را داد و البته احتمال رفتنش از تیم را رد نکرد. احتمالی که این بار البته با فدراسیون ایران است چون او نتوانسته تیم را به جمع 4 تیم برساند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سرمربی تیم ملی ایران درحالی که ساعت از 3 بامداد گذشته بود ، از هتل محل اقامتش به دیدار خبرنگاران واحد سیار برنامه 2015 رفت تا برای مردم از بازی ها سخن بگوید. در ادامه گفته های کارلوس را می خوانید.

*من سلام می کنم به ایرانیان ؛ خیلی خوشحالم که شانس دارم مستقیم با هواداران حرف بزنم. یک مسابقه فوتبال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم اما در پایانش ناامید شدیم. آرزوی مان این بود که امشب پیروزی را هدیه می دادیم به هواداران اما این آرزو محقق نشد.

*تا دقیقه 42 همه چیز به نفع ما بود اما تصمیم داور همه چیز را عوض کرد.ما همه تلاش مان را کردیم اما در نهایت بازی به سود آنها شد. متاسفانه اصلا خوشحال نیستیم از این نتیجه. می خواستیم مردم را خوشحال کنیم اما نشد. با این وجود به بازیکنانم افتخار می کنم برای عملکردی که داشتند . آنها در قلبم تا ابد می مانند و تا ابد دوستانم هستند.

*می خواهم به هواداران تیم ملی هم بگویم استحقاق تان خیلی بیشتر از این ها بود که ما برای تان رقم زدیم. با در نظر گرفتن مشکلاتی که داشتیم ، امروز بچه ها افتخارآمیز بودند.

*بچه ها برای پرچم کشورشان جنگیدند اما اگر بخواهم حقایق را درباره نوع داوری و آنچه اتفاق افتاد را باید بگویم دیگر نمی گذارند مربیگری کنم. ولی فکر می کنم فدراسیون باید این جریان را پیگیری کند.

*من می خواهم از هواداران تیم ملی تشکر کنم و می خواهم برای تیم ملی کشورمان کف بزنیم. ما در این بازی ها تیمی با دسیپلین بودیم که بدون داشتن بازی های تدارکاتی مناسب فوتبال منضیط و خوب را به نمایش گذاشتیم. من تو این 4 سال 52 بازی با ایران داشتم اما همین تیم عراق 73 بازی انجام داده یعنی بیش از 20 بازی بیشتر از ما! ولی فارغ از همه مسائل ما از حریف پیش بودیم وقتی داور ان تصمیم را گرفت و ...

*چیزی که این بازی ها برای ما داشت ، این درخشش جوانان در تیم مان بود. بازی های خوب سردار ، وریا ، مرتضی پورعلی گنجی ، وحید امیری، سروش  و بقیه. ولی شما تصور کنید نمی شود بازیکنان جوان را به تورنمنت آورد و این بازیکنان جوان در این تورنمنت مهم باید بازی ملی را هم تجربه می کردند. بازیکنان عراق در 22 سالگی 30 بازی ملی داشتند و بازیکنان من 2 بازی!

*یکسری از دوستان کارشناس در ایران گفتند تیم من شانسی بازی های گروهی را برد ، در فوتبال زمانی شانس می آوری که خوب تلاش کرده باشی. شانس این است که ما توانستیم 10 بازیکن جوان را به تیم ملی با دو بازی دوستانه به تیم ملی بیاوریم. توانستیم چهره تیم ملی را تغییر بدهیم. نتیجه ای که در جام ملتها می خواستیم را نگرفتیم

* خیلی از کارشناسان بعد از دربی گفتند بازی زیبایی را ندیدند . دوستانی که از تیم ملی ایراد می گیرند باید نگران تیم های باشگاهی شان باشند. هر تیمی استایل بازی خودش را دارد. من بازیکنی مثل مسی یا همین عمر عبدالرحمان تکنیکی را ندارم اما اشکان و گوچی را دارم که با سبک آنها بازی می کنم. خیلی از تیم ها قبطه می خورند به بازیکنانی که  من دارم اما مردم می گویند هی دایی ، کریمی و مهدوی کیا داشتیم اما ما الان جهانبخش ، سروش و سردار را داریم. من از گفتن یک حرف ابایی ندارم، بعضی از کارشناسان برخوردی دوگانه دارند. ضعف ها را می گویند اما کمبودها را نمی گویند. شما به من 14 بازی دوستانه بدهید تا تیمی بسازم که یارانش بهتر همدیگر را پیدا کنند. تیم امارات از 16 سالگی دارند با هم بازی می کنند. این دقیقا چیزی است که اسمش را گذاشتید شانس  آنها خیلی خوب کار کردند اما بعد از 8 سال بازی کنار هم برای این تورنمنت 14 بازی کردند. بعضی وقت ها بعضی حرف ها را می شنوم ، می دانم پشت حرفهای شان چه چیزی است. طرفداران تیم هوشیار هستند و اهالی رسانه می دانند که این تناقض گویی ها کمکی به فوتبال ایران نمی کند چون من 4 سال است در ایرانم و با شهامت بارها گفتم که شما قبل از هر چیز زمین های بهتری می خواهید. تنها کسی هستم که درباره فوتبال پایه تان حرف زده ، خودم بودم. این اعتقاد من است که با حمایت های بیشتر تیم ملی ایران حتما خیلی بهتر می شود ، با من یا بی من!

*یک بار دیگر می گویم برای نتیجه متاسفم ولی خیلی مفتخرم که بخشی از تیم ملی بزرگ فوتبال ایران هستم. امشب در طول 80 دقیقه نشان دادند چقدر جنگجو هستند، شور گلزنی را ثابت کردند و نشان دادند در زمین چه کار بزرگی انجام داده اند. من از طرفداران برای حمایت های شان تشکر می کنم.

*شما می دانید که توافقی ما داریم با فدراسیون فوتبال. وقتی به تهران بروم باید با کفاشیان حرف بزنم. مسئله مهم من نیستم ، مسئله اهداف بزرگ فوتبال ایران است. اگر افکار من با اهداف شما بود ، می شود ادامه داد و اگر نه که هیچ. اگر فقط قرار باشد اهداف بزرگ نداشته باشیم دیگر نیازی به من نیست و آن کار را با هر مربی دیگری هم می توانید انجام بدهید.

 

4141

 

منبع: khabaronline
"