رده بندی جدید فیفا اعلام شد و ایران با صعود 10 پله ای، همچنان در صدر آسیا ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارکار آقاجانیان دستیار ایرانی کارلوس کروش، درباره این اتفاق می گوید: «این خوب است که همچنان در صدر آسیا هستیم ولی این رده بندی برای ما چندان اهمیتی ندارد. تلاش می کنیم تا هر روز پیشرفت داشته باشیم. با اینکه نتوانستیم به هدف خود در جام ملت ها برسیم ولی خیلی از سایت های معتبر خارجی عملکرد ایران را خوب ارزیابی کردند. برای فیفا هم عملکرد ما خوب بوده است.»
با اینکه ایران در صدر آسیا ایستاده اما واقعیت این است که از نظر امکانات و نوع فوتبال، همچنان از ژاپن و کره عقب است. این واقعیتی است که کروش هم بارها به آن اعتراف کرده است. مارکار آقاجانیان هم  توضیح می دهد: «ما باید کار و تلاش کنیم. قطعا تیم هایی که پائین تر از ما هستند، تلاش می کنند تا پیشرفت کنند. امارات، قطر و خیلی از کشورهای دیگر مشغول کار و برنامه ریزی هستند. ما هم نباید غافل شویم. به همین دلیل می گویم که نباید به رده بندی توجه کنیم و به کار و تلاش ادامه دهیم. واقعیت این است که ما هنوز خیلی کار داریم.»
آقاجانیان و مهرداد خانبان(آنالیزور تیم ملی) این روزها در نبود دیگر اعضای کادر فنی، بازی های لیگ را زیر نظر می گیرند. مارکار در این باره می گوید: «ما تمام بازی ها را زیر نظر داریم. بازی های تهران و کرج را می بینم. به دلیل محدودیت هایی که برای تماشای بازی شهرستان ها وجود دارد، این مسابقه را ضبط می کنیم و یا از طریق ماهواره زنده می بینیم. مطمئن باشید همانطور که قبلا بازی های لیگ و عملکرد بازیکنان را دیده ایم، این بار هم همه چیز را زیر نظر خواهیم داریم.»
مربی تیم ملی در پایان از مردم هم یک تشکر ویژه می کند: «باز باید از آن تشکر کنم، به خاطر لطف و محبتی که به تیم ملی دارند. هر جا ما را می بینند حمایت می کنند، درست مثل طرفداران تیم ملی در استرالیا که واقعا سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم با موفقیت بتوانیم پاسخ محبت هایشان را بدهیم»

 

4141

منبع: خبرآنلاین