حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی دو خبرنگار ورزشی،در سقوط هواپیمای ایرباس آلمانی جان خود را از دست دادند.

 

 

Video Link

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته هواپیمای ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی آلمانی ژرمن وینگز از بارسلون اسپانیا در حال پرواز از بارسلون اسپانیا به دوسلدورف در آلمان بود که در جنوب فرانسه سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند. دو ایرانی در این هواپیما حاضر بوده اند.

 میلاد اسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز دو ایرانی این هواپیما بوده اند که برای بازی های تدارکاتی تیم ملی و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا-رئال مادرید به اروپا سفر کرده بودند. این دیدار،‌ آخرین فعالیت خبری این دو خبرنگار بوده است. حسین جوادی چند روز پیش ال‌کلاسیکو را برای خبرآنلاین پوشش خبری داد. همچنین فیلمی اختصاصی از این دیدار برای خبرآنلاین فرستاد.
پس از پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید، شهر بارسلون تبدیل به شهری شد كه ترافیك در آن بیداد می كرد. تعداد زیادی از هواداران بیشتر به فكر بر هم زدن نظم عمومی بودند و بعضی از آن ها هم با آتش بازی، شادی یا ناراحتی خود را نشان می دادند. حسین جوادی خبرنگار ایرانی كه برای دیدن این مسابقه به نیوكمپ رفته بود، این تصاویر اختصاصی را در اختیار خبرآنلاین قرار داده است. 

خبرآنلاین درگذشت این دو همکار را به خانواده ایشان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت می گوید.

 

 

2424

منبع: خبرآنلاین