بازی رایگان ، نبودن حمید درخشان و آمدن برانکو ایوانکوویچ ؛ این ها همه در کنار هم سبب شده بود تا ورزشگاه آزادی در بازی با النصر پر از تماشاگر باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بیش از 100 هزار هوادار برای تیم ساختن از پرسپولیس فاجعه حمید درخشان هم می تواند کفایت کند. پرسپولیس که با رفتن درخشان توانسته بود هوادارانش را در روزی که مسابقه مجانی شده بود در ورزشگاه داشته باشد از نظر توان فنی خیلی قابل رقابت با حریف عربستانی نبود اما این حسن را داشت که با اضافه شدن گابریل کمی منظم تر بازی کند. آنها در نیمه اول بازی پایاپای با حریف عربستانی داشتند که خیلی مشکوک لباس های کماندویی به تن کرده بود. آنها که با کلی ستاره خارجی شان به یک برد در تهران و یک جشن ویژه فکر می کردند با حضور تماشاگران ، تیرشان به سنگ خورد. در شروع نیمه دوم یک فرار عالی از طارمی پرسپولیس را صاحب پنالتی کرد. پنالتی را خود او با چیپ به تور دروازه تیم عربستانی چسباند و بعد با دستش شادی ویژه ای کرد. شادی تندی که نشان می داد حریف را قربانی کرده است. چند پرتاب نارنجک ، کمی بزن بزن در زمین و در رفتن روند بازی از دست داور و البته کلی تلف شدن بازی به نفع پرسپولیس ، این حسن را داشت که همه چیز به سود تیم حسین عبدی طی شود . داور 6 دقیقه برای این بازی وقت اضافه گرفت . 6 دقیقه ای که تا لحظه پایانی پیش رفت و پنالتی دقیقه ششم این زمان هم بی خطر ماند . فرار علی عالی شاه در ثانیه های پایانی بازی می توانست برد پرسپولیس را شیرین تر هم کند که خطای عربستانی ها روی او بازی را قطع کرد.

پرسپولیس با این برد 9 امتیازی شد و صدرنشین گروه. حسین عبدی بعد از این برد سر از پا نمی شناخت و بازیکنان النصر هم ته بازی تا می توانستند به داور مسابقه اعتراض کردند. هواداران پرشمار پرسپولیس اما بعد از مدت ها برای خود جشنی شیرین گرفتند و حسابی لذت بردند.

 

4141

 

 

منبع: khabaronline