عدم دستیابی به جام مدیران قطری باشگاه منچستر سیتی را باز هم به فکر تعویض مربی انداخته است.

 

من سیتی بعد از حذف از لیگ قهرمانان ، باختهای متوالی در لیگ برتر را تجربه کرده و تنها امید بازیکنان این تیم صعود مستقیم به بازیهای لیگ قهرمانان در فصل بعد است .

مانوئل پیگرینی مربی شیلیایی سیتی به باور بسیاری از نشریات ورزشی اروپا باید به فکر تیم جدیدی باشد و در کنار آن گمانه زنی ها برای مربی که فصل بعد روی نیمکت این تیم پرحاشیه می نشیند ، آغاز شده است .

پپ گواردیولا مربی بایرن با توجه به حضور دستیاران سابقش تکسیکی بگیریستین و فران سوریانو در کادر فنی من سیتی از گزینه های جدی برای حضور در ورزشگاه الاتحاد است .

گواردیولا که هنوز قرارداد جدیدی با بایرن امضا نکرده فقط یک فصل دیگر در این تیم خواهد بود و درگیری اش را هانس ویلهم مولر پزشک باشگاه بایرن و استعفای پزشک مشهور باشگاه پس از 40 سال تردیدها در مورد ادامه حضورش در مونیخ را بیشتر کرده است .

با این حال کارل هاینس رومنیگه رییس باشگاه بایرن شایعات در مورد این انتقال را رد کرد و گفت پپ گواردیولا هرگز به باشگاهی چون منچستر سیتی نمی رود. او در ادامه گفت :«من مطمئن هستم گواردیولا حداقل تا آخر فصل 2015-2016 مربی بایرن خواهد بود ما افتخار می کنیم که مربی مثل او در باشگاه ما حضور دارد. او بهترین مربی دنیاست و همه انتظارات ما را برآورده کرده است . البته برنامه ما این است که پس از پایان این فصل در پاییز 2015 درمورد قرارداد تازه صحبت کنیم . هدف ما تمدید قرارداد اوست.» 

43281

 

منبع: آسوشیتدپرس
"