«تری مایرسون» قائم‌مقام اجرایی مایکروسافت در کنفرانس سالانه Build از یکپارچه‌سازی ویندوز 10 با ابزارهای مختلف و نیز یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری با سایر سیستم‌عامل‌ها ازجمله اندروید و آی او اس اپل خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، بیلد - کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مایکروسافت - با انقلابی که ویندوز 10 در دنیای فناوری اطلاعات ایجاد کرد شروع شد و مایرسون هنگام قرار گرفتن روی صحنه از یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری ویندوز با سایر سیستم‌عامل‌ها سخنرانی کرده و تأکید کرد با ایجاد زیر سیستمی جدید برای اندرویدی ها و اپلی‌ها این امکان فراهم‌شده تا اپلیکیشن های این دو سیستم‌عامل در فروشگاه ویندوز قابل‌نصب و اجرا شوند.


با این استراتژی مدیران ارشد مایکروسافت قصد دارند با هزینه کمتر توسعه‌دهندگان سایر سیستم ها را ترغیب کنند تا نسخه ویندوزی اپلیکیشن های خود را در کسری از ثانیه با کدگذاری‌های تعریف‌شده بسازند.


درواقع ویندوز فون زیرسیستمی دارد که با کدهای جاوا و سی پلاس پلاس اجرا می‌شود و به عنوان نمونه توسعه‌دهندگان آی او اس اپل می‌توانند کدهای C را از ویژوآل استودیوی مایکروسافت اجرا کنند و با کامپایل کردن آن‌ها قابلیت اجرای کامل در فروشگاه ویندوز را فراهم آورند.

 

 

5656

 

منبع: خبرآنلاین
"