علیرضا افتخاری، خواننده موسیقی سنتی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر اجرای شجریان در ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خواننده که طی سال‌های گذشته مسیر پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است حالا در یک موضع‌گیری تازه به ایسنا گفته که اجرای کنسرت توسط محمدرضا شجریان در ایران را بزرگ‌ترین آرزوی موسیقایی خود می‌داند. 

او افزود: «بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که استاد محممدرضا شجریان بعد از چند سال دوری از اجرای زنده در ایران، کنسرتی را برگزار کند تا من با افتخار و به عنوان هنرمندی در عرصه موسیقی با یک سبد گل بزرگ یکیاز تماشاگران کنسرت این خواننده ارزشمند موسیقی کشور باشم.» 

افتخاری ادامه داد:‌ «من همواره در گفت‌وگوهایی که با مطبوعات و رسانه‌ها داشتم از تلاش‌های استاد شجریان در عرصه اعتلای موسیقی ایرانی سخن گفته‌ام. امیدوارم روزی برسد که این خواننده موسیقی ایرانی بتواند در ایران کنسرت برگزار کند.»

این خواننده موسیقی سنتی با اشاره به همایش حافظ و حرف‌هایی که شجریان درباره ممنوعیت خود برای برگزاری کنسرت در ایران گفت، اظهار کرد: «در روزهای گذشته در رسانه‌ها اخباری را دیدم مبنی بر احتمال حضور استاد شجریان در اجرایی زنده، کما این که ایشان در همایش حافظ اعلام آمادگی کرد که به اجرای کنسرت در ایران علاقمند است. به هر ترتیب حتم دارم حضور این هنرمند بزرگ در اجرای زنده آن هم بعد از سال‌ها می‌تواند حرکتی تازه در جریان آشتی مخاطب با موسیقی ایرانی در شکلی فراگیر باشد که امیدوارم محقق شود.» 

۵۷۲۴۴

منبع: خبرآنلاین