به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نظر می رسد مردم از دست موسسات مالی و اعتباری، فریادشان به هواست. برخی از آنها به عنوان خوانندگان خبرگزاری شکایت می کنند و برخی نیز ناله و نفرین را به عنوان راهکاری که به ذهنشان می رسد، زیر خبرها درج می کنند.

یک مخاطب در سرویس مشکلات مردم درباره مشکلات موسسات اعتباری باز هم گلایه کرده. او نوشته: سلام چند بار برای موسسه آرمان شاخه بدر توس نیز در خراسان رضوی برایتان نوشتم .اما معلوم نیست به کدام دلایل نظر را را تایید نمی فرمایید .از اسفند 93 نتوانسته ایم پول خود را از آرمان شاخه بدر توس در خراسان در یافت نماییم. این اقتصاد در کجای دنیا دیده می شود که موسسات مالی فعالیت نمایند وبعد بانک مرکزی بگوید خطرناک است مجاز نیستند نزدیک آنها نشوید .آن وقت چه انتظار دارید که میوه فروش میوه ای را 1000 تومان بخرد وسه هزار تومان نفروشد؟ به قول معروف اول باغ را دیده وشرایط را برای هر گونه عملی مناسب می داند .وخداوند عاقبت ما ملت را به خیر نماید.

در این رابطه با آقای سلیمانی روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری آرمان گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید:

کامنت را برای شما خواندم، به این سرمایه گذاری چه کمکی می شود کرد؟
من نمی توانم اینطور جواب شما را بدهم. باید مسئله دقیق روشن شود.

یعنی چنین مواردی در موسسه شما وجود ندارد؟
این حرفها روی هواست و مردم حرف می زنند. مگر چنین چیزی می شود؟

ولی برخی از موسسات مانند میزان که با مشکلات زیادی مواجه شدند؟
میزان بحثش سواست. ما در تهران شعب داریم و کار می کنیم و با مردم تعامل داریم.

پس در این شرایط، کسی که می گوید مشکل دارد چه گونه پیگیری کند؟
این که گفته می شود در فلان شعبه اینطور شده، باید اینها را دقیق بنویسند که بوده و چه بوده تا پیگیری کنیم. برخی نیز این حرفها را می گویند نمی شود جواب داد. باید دقیق مشخصات این فرد و سپرده او روی سربرگ رسمی شما مطرح شود تا به مدیر مربوطه ارجاع دهیم.

 


45231

 

منبع: خبرآنلاین