تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران از نامگذاری بوستانی با عنوان غواصان شهید در بلوار خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران مجتبی شاکری، رئیس کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصدو شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهدای تازه تفحص شده و گرامیداشت نام این شهدای والامقام گفت: امیدوارم بتوانیم از این اندوخته بزرگ فرهنگی به خوبی استفاده کرده ضمن اینکه آنها در دشمن‌شناسی و در شناخت روزگار به ما کمک می کنند.

وی اظهار داشت: این شهدا تفحص شده با دست بسته و در گور دسته جمعی به ما یادآوری می‌کنند که هیچگاه راه را گم نکنیم و به همه مسئولان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای راه را نشان می دهند. بر اساس پیشنهاد برخی از خبرنگاران و همچنین تعداد دیگری از شهروندان برای نامگذاری مکانی با این نام در شهر تهران طرحی دو فوریتی تهیه شد که به امضا تمامی اعضای شورای شهر تهران رسید.

شاکری گفت: مکان در نظر گرفته شده بوستانی جدید الاحداث در منطقه 18 و در محدوده بلوار خلیج فارس و فاقد نام است که امیدواریم هدیه ای از جانب شورای شهر به خانواده شهدا و به ویژه خانواده شهدای غواص باشد.

در پایان جلسه شورای اسلامی شهر تهران رای گیری در خصوص نامگذاری بوستان فاقد نام به عنوان غواصان شهید انجام و به اتفاق آرا مصوب شد.

همچنین در این جلسه میدان فاقد نامی واقع در محدوده منطقه 12 محله هرندی به نام عارف فقید شیخ رجب علی خیاط نام گذاری شد.

۴۷۴۷

منبع: خبرآنلاین