فرج‌الله سلحشور کارگردان، در مراسم تجلیل از خود باز هم حرف‌های پرحاشیه‌ای بر زبان راند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در این مراسم تجلیل از خود که در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شد  در بخشی از سخنانش، به موضوع «قصه» در فیلمهای سینمایی پرداخت و گفت که سرتاپای قصهها و آنچه که در سینما روایت میشود دروغ است. 

سلحشور با بیان این که «قصه باید واقعی و عبرتآموز باشد» اضافه کرد که در کشور ما ضرر بانکها بیشتر از سودشان است:‌ «ما در کشورمان مقولهای به نام بانک داریم که میدانیم از کجا آمده و در حال وارد کردن چه لطماتی به انقلاب است. به باور من سینما و حرکت نمایشی آن در حال حاضر اگر ضررش بیشتر از بانک نباشد کمتر از آن نیست.» 

این کارگردان آرزویش را ایجاد سینمای اسلامی دانست و طی جملاتی تند درباره رخشان بنیاعتماد و فیلم «قصهها» گفت: «شما الان را ببینید، همین الان چه کسانی را در سینما برای مردم الگو میکنند؟ کسی که نه ظاهر و نه واقعشان نشانی از خدا و پیغمبر ندارد. سینماگری که به راحتی به همه مسئولان اهانت میکند و میگوید فیلمم را اکران میکنم و مردی هم نمیبینم که جلوی اکران آن را بگیرد. این در حالی است که فیلم او درباره فتنه اس و در این مملکت هم هیچ کس به او نمیگوید که خانم حرف حساب تو چیست؟ وقتی امام خامنهای علیه فتنه موضع دارد، چطور این خانم میتواند برای آن فیلم بسازد و به هیچ کس هم محل نگذارد.»

 

این در حالی است که رخشان بنیاعتماد تنها یک بار در نشست مطبوعاتی نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر، با اشاره به مسئولان سینمایی دولت احمدینژاد گفت که کسی نمیتواند جلوی فیلم ساختن او را بگیرد. 

۵۷۲۴۴

منبع: خبرآنلاین