فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) گفت: در دوران صدام خیلی جنایت شده و اگر خاطرات اسرا و آزادگان را بشنوید، متوجه می شوید که نیروهای بعثی خیلی جنایت کرده و امروز نیز در قالب داعش کشتار می کنند.

به گزارش مهر، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع شهدا در جمع خبرنگاران اظهار كرد: امروز مجموعا ۳۷ شهید در خوزستان همزمان با سراسر كشور تشییع می شود. ۶ تن از این شهدا شناسایی شده و بقیه شناسایی نشده اند. شهدای گمنام امروز در حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، رفیع، اهواز، خرمشهر و رامشیر تشییع می شوند. شهدای شناسایی شده نیز در اهواز، دزفول و رامشیر تشییع می شوند.
وی افزود: شهدایی كه قرار است در اهواز خاكسپاری شوند، شهدای با نام در گلزار شهدا و شهدای گمنام نیز در پارك جزیره، پاركی واقع در بلوار قدس (به درخواست ارتش) و پاركی هم در مسیر بلوار گلستان خاكسپاری می شوند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) تصریح كرد: خاكسپاری این شهدا در اماكن عمومی و همان پارك ها یك حركت فرهنگی بسیار خوبی بوده و با حضور مردم مراسم تشییع و خاكسپاری با شكوه هر چه تمام تر در حال برگزاری است.
شاهوارپور بیان كرد: شهدای گمنام نهایت احترام را در میان مردم داشته و متعلق به همه آنها هستند. به هر حال این شهدا باید در مكانی خاكسپاری شوند كه عمومی باشد، چون این شهدا متعلق به همه مردم بوده و همه باید از حضور پرفیض آنها بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینكه مناسبت انتخابی برای این مراسم بسیار خوب است، عنوان كرد: ۳۷ شهید گمنام و غواص امروز در خوزستان همزمان با ۲۰ استان دیگر تشییع و خاكسپاری می شوند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در ارتباط با سهمیه شهدای خوزستان گفت: سهمیه خیلی خوبی به استان خوزستان تعلق گرفته و البته این شهدا متعلق به عملیات كربلای چهار در جزیره ام الرسا بوده كه گردان های بسیاری از خوزستان در این عملیات حضور داشتند.
شاهوارپور تأكید كرد: لشگر ولی عصر با حضور گردان های کربلا و جعفر طیار از اهواز، گردان عمار و بلال از دزفول و گردان مالك اشتر شوشتر در این عملیات حضور داشتند. در واقع گردان های کربلا و جعفر خط شکن بودند.
وی ادامه داد: گردان سلمان مسجدسلیمان و گردان امیرالمومنین از دیگر گردان هایی بودند كه در عملیات كربلای چهار حضور داشتند. در واقع نیروهای خوزستان پر رنگ ترین حضور را در این عملیات داشته و خوشبختانه سهمیه ای هم كه به این استان تعلق گرفته خوب است.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)  بیان كرد: در دوران صدام خیلی جنایت ها شده و اگر خاطرات اسرا و آزادگان را بشنوید، متوجه خواهید شد كه نیروهای بعثی خیلی جنایت کرده و امروز نیز در قالب داعش کشتار می کنند.
شاهوارپور در ارتباط با نحوه به شهادت رسیدن این شهدا گفت: تمام این شهدا در عملیات کربلا و ام الرسا دست بسته شهید شدند. بیشتر شهدای این عملیات خوزستانی هستند.
وی اضافه كرد: یكی از راه های ماندگاری آثار حضور شهدا در جامعه این است كه شهدا خود را عرضه كنند. شهدا شمع محفل بشریت بوده و امروز آمدند تا ما مسیر را گم نکنیم.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) یادآور شد: یكی از مسائل مهم و مورد تأكید به جامعه این است كه راه شهدا را بشناسند. بصیرت راه شهید در واقع تکلیفی مهم در راه شهیدانی است که عاشقانه جان خود را نثار کردند. 

منبع: Mehr