حضور ستاره‌های فوتبال و سینما و تلویزیون در کنار هم باعث شده تا این روزها خبرهای مختلفی از اردوی تیم ستاره‌های ایران به گوش برسد.

رضا محمدی: یکی از این خبرها مربوط به حضور علی کریمی در تمرین تیم ستارگان است، جایی که گفته می‌شود محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی و علی کریمی کاپیتان پیشین تیم ملی ایران برخورد گرمی در رخت کن با هم نداشته اند.

این که چنین خبری صحت دارد یا ندارد؟ چندان مهم نیست، مهم این است که تولید چنین خبرهایی چه نفعی به حال این تیم، جامعه ورزشی و هنری کشور دارد.

برخی سایت‌ها حتی پارا از این هم فراتر گذاشته‌اند و نوشته‌اند که دلیل تنابنده به این دلیل کریمی را تحویل نگرفته که او استقلالی است و علی کریمی پرسپولیسی. این جنس خبرسازی‌ها حول و حوش تیمی که ستاره‌های مختلفی با ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری خاص خود در آن حضور دارند، فقط و فقط فضای اطراف این تیم و بازی با تیم ستارگان جهان را غبارآلود می‌کند و هیچ نفعی نه برای فوتبال دارد و نه برای فرهنگ.

اصلا چه اهمیتی دارد که دوستاره از دو حوزه‌ی مختلف کاری با یکدیگر گرم بگیرند یا نگیرند؟ مهم بازی است که قرار است این ستاره‌ها کنار هم انجام بدهند. بازی که خیلی‌ها دوست دارند آن را ببینند و لذت ببرند.

5757

منبع: خبرآنلاین