چهار سال پیش فرماندار وقت همدان گفت: روز ورود رئیس جمهور به همدان به مثابه شب قدر استان است.

به گزارش خبرآنلاين، حسن قهرمانی‌مطلق در شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به سفر هیات دولت دهم به همدان، بر میزان اهمیت پرشور بودن استقبال از هیات دولت در همدان تأکید کرد و گفت: روز ورود رئیس جمهور و هیات همراه وی به همدان، به مثابه شب قدر این استان است چرا که اگر در شب قدر برنامه سرنوشت یک ساله آدمی رقم می‌خورد در این سفر سرنوشت چند سال و یا حتی آینده این استان رقم می‌خورد.

وی با اشاره به نگرش‌های مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی و فرامنطقه‌ای هر فرد، خاطرنشان کرد: در امر استقبال از رئیس جمهور، هر فردی هر نگرشی که داشته باشد این مهم را مورد توجه قرار می‌دهد چرا که در این زمینه رقابت شایسته و مثبتی صورت می‌گیرد.

آنگونه که خبرگزاري فارس گزارش اظهارات وي را در 9 مهرماه سال 90 منتشر کرده، فرماندار همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور وقت به نیویورک نيز مي گويد: دکتر احمدی‌نژاد در این سفر بیانات قابل توجهی را مطرح کرد و حضور و استقبال مردم نیز مهر تأییدی بر گفته‌های وی شد که با این وصف ما نیز باید استقبال چشمگیری را در همدان برای وی رقم بزنیم. استقبال از هیئت دولت نوعی مهر تأیید مواضع محکم و مستحکم دولت نظام جمهوری ایران در قبال استکبار جهانی است چرا که استکبارستیزی موضوع مورد توجه دکتر احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک نیز بود. امر استقبال از هیئت دولت را از منظر عرق ولایی، مذهبی، ملی و جهانی هم که باشد وظیفه‌ای است که باید بر اساس رسالت خود به آن توجه کنیم.

به گفته وی، استقبال از هیات دولت امری مورد توجه دوستان و دشمنان این نظام است که با تیزبینی خاصی رصد می‌شود که با توجه به بیداری اسلامی باید از این مهم حمایتی همه‌جانبه کرد و حضوری پررنگ را به منصه ظهور رساند.

فرماندار وقت همدان اضافه کرد: در امر حضور در استقبال از هیئت دولت باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنانی که خواهان تضعیف پایه‌های این نظام هستند معادلات شومشان بهم بریزد و زبانشان کوتاه شود.

1727

 

 

منبع: khabaronline

برچسب‌ها

"