دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه از فعالیت مسیحت تبشیری و عرفان‌های کیهانی در جذب جوانان مسلمان شاهین‌شهری خبر داد و گفت: یکی از دلایل موفقیت‌های مسیحت تبشیری و عرفان‌های کیهانی در شاهین‌شهر ارائه دین خود به‌ صورت محبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محسن بوسعیدی در این ارتباط به فارس اظهارداشت: وظایف عمده دادستان در دو حوزه پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مجرم است.

وی در ادامه افزود: پیشگیری از وقوع جرم بر اساس مبانی دینی مربوط به حوزه «امر به ‌معروف» است اما برخورد با مجرم به «نهی از منکر» برمی‌گردد.

دادستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فرمایشی از امام علی (ع) که می‌فرماید اول دین معرفت است، اظهار داشت: نیاید تا زمانی که فلسفه امر به معروف اجرایی نشده نهی از منکر به ذهن خطور کند.

وی با بیان اینکه دین اسلام دین محبت و رحمت است، تأکید کرد: به‌عنوان دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه اعلام می‌نمایم به‌ هیچ‌ عنوان در برخورد با مجرم (نهی از منکر) کوتاهی نخواهم کرد و با شدت قاطعیت و بر اساس قانون برخورد با مجرم خواهم کرد چراکه با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم.

بوسعیدی از فعالیت مسیحت تبشیری و عرفان‌های کیهانی در جذب جوانان مسلمان شاهین‌شهری خبر داد و گفت: یکی از دلایل موفقیت‌های مسیحت تبشیری و عرفان‌های کیهانی در جذب جوانان مسلمان شاهین‌شهر ارائه و تلقین دین خود به‌صورت محبت‌آمیز برای جذب جوانان بوده است.

وی تنها راه مبارزه با فعالیت فرقه‌های مختلف در شاهین‌شهر را آموزش دادن آموزه‌های دینی، امام شناسی و معرفی اسلام بر اساس محبت برای مردم به‌وسیله طلاب و روحانیون دانست.

 

منبع: فارس