امیرمهدی ژوله در مرحله‌ی دوم مسابقه‌ی «خنداننده‌ی برتر» هم با دست پر روی صحنه رفت و لحظات شادی را برای مخاطبان این برنامه رقم زد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نویسنده که سابقه‌ی بازیگری ندارد، در بخشی از اجرایش به سراغ موضوع شهرت رفت. فوتبالیست شدن، خواننده شدن، بازیگر شدن و سیاستمدار شدن چهار شغلی بود که زوله با سه تای اول شوخی کرد و در مورد چهارمی گفت جرات ندارد درباره‌ی آن حرفی بزند.

او گفت که برای مشهور شدن باید خواننده می‌شدم، اما نه مثل این خوانندههای اصیل، بلکه باید پول می‌دادم تا برایم آهنگ می نوشتند، پول می دادم تا کلیپ بسازند، اما از آنجا که پول ندارم بدهم برایم کلیپ بسازند باید خواننده زیرزمینی میشدم. اما اسمم مشکل دارد. به خاطر همین باید اسمم را عوض می کردم، میتوانستم اسمم را بگذارم «ژولهیا» و بعد هزار نفر میآمدند ببینند ژوله یا چی؟ و بعد میدیدند ژوله و هیچی.

او ادامه داد: «یا اسمم را میگذاشتم «امیر ژوژولو». به طرفدارانم هم میگفتم ژوژولیا. بعد توی صفحه مجازی عکس خودم را میگذاشتم که سرما خوردم، و ده هزار نفر برایم کامنت میگذاشتند، الهی بمیرم، دستمال بگیر. تازه پنجاه هزار نفر هم آن را به اشتراک میگذاشتند.»

۵۷۲۴۴

منبع: خبرآنلاین