مهر نوشت: رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی غرب استان تهران در طول شش ماه گذشته، ۲۸لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی منهدم شد.

سرهنگ علی سلیم پور گفت: یکی از اصلی ترین اولویت های مجموعه انتظامی در این منطقه، برخورد با تولید کنندگان، توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی است.

وی افزود: با هدف گذاری انجام شده، طرح های متعددی برای برخورد و مقابله با عوامل این بلای خانمان سوز در طول ماه های گذشته تنظیم و عملیاتی شد که با دستاوردهای سازنده ای همراه بود.

سرهنگ سلیم پور گفت: انهدام ۲۸لابراتوار تولید شیشه و کشف۲۸۰کیلوگرم از این نوع ماده مخدر صنعتی در شش ماهه نخست سال جاری، نمونه موفقیت هایی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی به دست آمد.

وی افزود: رصد دقیق مجموعه انتظامی غرب استان تهران و اشراف اطلاعاتی پلیس در این حوزه، باعث کاهش قابل توجه حجم تولید شیشه در مقایسه با سنوات گذشته شده است.

رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران عنوان کرد: دشواری دسترسی به مواد خام مورد نیازتولید شیشه و برخورد جدی و قاطعانه پلیس، ضربات سخت و سنگینی را به قاچاقچیان مواد مخدر در غرب استان تهران وارد کرده است.

وی افزود: امیدواریم با تقویت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هرچه بیشتر جامعه به عوارض و مضرات شیشه، گرایش و تمایل جوانان به مواد مخدر به حداقل ممکن کاهش یابد و ما نیز به نوبه خود از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ سلیم پور یادآور شد: با استقرار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، موفقیت های برجسته و ارزنده ای در حوزه امنیت پایدار در این منطقه حاصل شده که با برنامه ریزی های طراحی شده، این روند در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

۴۷۴۷

منبع: مهر