آیت‌الله محفوظی گفت: از آسیب‌دیدن و شکست خوردن نظام سودی نصیب هیچ کس نخواهد شد.

به گزارش فارس آیت‌الله عباس محفوظی رئیس دفتر آیت‌الله بهجت اظهار داشت: "ولایت فقیه عمود نظام اسلامی است و اگر عمود یک خیمه بیفتد، خیمه می خوابد ".

وی که نمایندگی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را عهده‌دار است، گفت: هنگامی که خبرگان ملت، حدود 20 سال پیش می‌‌خواستند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به رهبری برگزینند، همه فکرها را کردند و با علم و درایت و بر اساس شناخت به ایشان رای دادیم و امروز هم بر نظر خود استواریم.

آیت‌الله محفوظی افزود: تردیدی نیست در این اوضاع آشفته‌ بازار جهانی که قدرت‌های زورگو از گوشه و کنار خط و نشان می‌کشند و می‌خواهند نظام اسلامی را از پای درآورند، درایت و ذکاوت و هوشمندی مقام معظم رهبری ما را از خطرات و تهدیدات مصون می‌دارد و کسی دلسوزتر و تواناتر از ایشان نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید زیر پرچم ولایت تلاش کنیم تا جایگاه ولایت و رهبری حفظ شود و پاسدار نظام اسلامی باشیم، به خواص و فعالان سیاسی از جناح‌های مختلف هشدار داد "صدمه دیدن نظام به سود کسی نیست و باید توجه کنیم که اگر نظام شکست بخورد، نه تو مانی و نه من ".

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با احتمال اینکه شاید برخی [خواص و جریانات] که با نظام عداوت و دشمنی ندارند، اما نتوانستند شرایط [پس از انتخابات دهم] را به درستی تجزیه و تحلیل و درک کنند، دچار کج فهمی شدند، به آنانکه بستر نا آرامی‌های هشت ماه اخیر را فراهم کردند توصیه کرد تا دیر نشده به دامان ملت بازگردند

منبع: فارس