برخی اخبار از واگذاری مایملک موسسه مالی و اعتباری میزان به موسسه مالی و اعتباری عسکریه روایت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حساسیت بخشی از افکار عمومی به خصوص در استانهای شمال شرق کشور، درباره سرنوشت مالباختگان موسسه اعتباری و مالی میزان باعث شده تا اخباری که درباره این موضوع منتشر می شود از اهمیت زیادی برخوردار باشد.
این که موسسه میزان به چه سرنوشتی گرفتار شد و مردم این وسط چه تکلیفی دارند بارها با مسئولان مختلف در میان گذاشته شده. از سخنگوی دستگاه قضا تا سخنگوی دولت و استانداری خراسان رضوی درباره آن حرف زده اند ولی تاکنون وضعیت همان است که بود: اقدامی برای بازپرداخت پول مردم صورت نگرفت.
پیش از این، محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا گفته بود قرار بود این موسسه به بانک صادرات واگذار شود ولی ظاهرا با خودداری مدیران میزان، این موضوع هم به نتیجه نرسید و البته این اشخاص نیز بازداشت شدند.
اخیرا نیز روزنامه قدس از قول عبدالکریم جوادی، عضو هیات مدیره موسسه اعتباری عسکریه نوشته است: این موسسه مذاکراتی را با بانک مرکزی درباره پرداخت مطالبات موسسه میزان آغاز کرده اند.
جوادی به این روزنامه گفته: در صورت تایید کارشناسان و بانک مرکزی، موسسه مالی و اعتباری عسکریه آمادگی دارد ظرف ۳ ماه تمامی مطالبات مردم از موسسه میزان را بپردازد.
برای جستجوی صحت و سقم این موضوع با شماره تلفن اعلام شده در سایت موسسه عسکریه و رئیس دفتر مدیر عامل تماس گرفتیم.
رئیس دفتر مدیرعامل موسسه عسگریه در این باره گفت: چنین چیزی وجود ندارد و ما درباره این موضوع بی خبریم.
او با اشاره به اینکه اگر در این باره خبری باشد از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می شود، در واکنش به اظهارات جوادی گفت: این موضوع را تکذیب می کنیم.


۲۳۲۳۱

 

منبع: خبرآنلاین