اخبار اقتصادی بازار کار تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ تجهیز دفتر اداری یک مدیر چقدر هزینه دارد/از صندلی و میز کار تا مبلمان مهمان تجهیز دفتر یک مدیر، هزینه ای بین 10 تا 20 میلیون تومان دارد. Video Link تهیه و تنظیم: یاسمین محمدی 3939 منبع: خبرآنلاین اخبار مرتبط 8 قدم تا راه اندازی یک کسب و کار کوچک 5 اقدام فوری برای اخراجیها 7 عادت روزانه که از شما کارمند موفقتری میسازد هر دقیقه چند نفر به آمار جویندگان کار اضافه میشود؟ برچسبها بازار کار کار