عضو فراکسیون رهروان ولایت از امضای 115 نماینده برای بررسی فوری لایحه شفاف سازی هزینه نامزدهای انتخابات در صحن علنی خبرداد.

عباس قائد رحمت در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارتباط با موضوع دو فوریت طرح شفاف سازی منابع مالی و هزینه های انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها 115 نفر از نمایندگان طبق تبصره 2 ماده 104 قانون آئین نامه داخلی مجلس نامه ای را امضاء کردند و در وقت مقرر تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد تا این لایحه خارج از نوبت وارد دستور صحن شده و تا قبل از انتخابات مجلس دهم تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه شفاف سازی هزینه نامزدهای انتخاباتی خواست دولت ، مجلس و مجموعه نظام است، افزود:امیدواریم که این اتفاق هر چه سریع تر رخ دهد.

 نماینده مردم دورود و ازنا ادامه داد: بعضی از نمایندگان در محتوا بحث هایی داشتند و به همین دلیل به دو فوریت لایحه رای ندادند و معتقد بودند که فرصت را از آنها می گیرد در حالی که باید این لایحه را دقیق، جامع و متقن  بررسی کرد.

قائد رحمت تاکید کرد: نیازمند قانونی هستیم  که ماندگاری بیشتری داشته باشد و مجبور نباشیم سال آینده دوباره اشکالات آن را رفع و اصلاح کنیم و یا قانون روی زمین بماند و به درستی اجرا نشود؛ بنابراین خواست نمایندگان این است که این لایحه به خوبی چکش کاری و بررسی شود و پیشنهادات آن ها نیز در صورت لزوم به لایحه اضافه شود تا وقتی به صحن می آید،قانون دقیقی باشد.

27220

منبع: خبرآنلاین
"