معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام 546 مبلغ و مبلغه دهه آخر صفر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا با اشاره به اعزام 546 مبلغ و مبلغه دهه آخر صفر در استان بوشهر اظهار داشت: در مراسم های ویژه دهه آخر صفر در استان بوشهر تعداد 446 مبلغ و 100 مبلغه به محافل و مجالس عزاداری اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر به اعزام 500 مداح اشاره و تصریح کرد: مداحان نقش بزرگی در انتقال پیام عاشورا ایفا می کنند.

وی 9 آذر 94 از اجرای 100 برنامه شاخص فرهنگی ویژه اربعین حسینی توسط هیئات محوری در سطح استان بوشهر خبر داد و افزود: برپایی محافل و مجالس وعظ و خطابه، همراه با عزاداری و تجمع بزرگ اربعین حسینی و 28 صفر و سالگرد شهادت حضرت امام رضا (ع) از جمله این برنامه ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمودی نیا با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی قبل از دهه آخر صفر اظهار داشت: در این نشست سیاست ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی به اعضا ابلاغ شد و سیاستگذاری های لازم انجام شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: قرائت زیارت اربعین، برپایی زیارت حضرت رسول ازبعید در مساجد محوری و مصلاهای استان از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام هستند.