به گزارش خبرآنلاین، آمازون که بزرگترین خردهفروش آنلاین جهان نیز هست توانست بازار هند را در سال 2015 در دست بگیرد و با افزودن 55 هزار محصول بهصورت روزانه رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.
«آمیت آگاروال» مدیر آمازون در هند گفت مشتریان و فروشندگان استقبال خوبی از آمازون کردهاند و رشدی 250 درصدی را در آسیا تجربه کرده است.
وی میگوید تجربه در هند نشان داده سه فاکتور «انتخاب کالای مناسب»، «قیمت پایین» و «اعتمادسازی برای خرید آنلاین» آمازون را در قله موفقیت در میان فروشندگان آنلاین قرار داده است.
موسسه تحقیقاتی comScore نشان میدهد وبسایت آمازون در هند بیشترین ترافیک سایتهای خریدوفروش آنلاین را در سال 2015 به خود اختصاص داده و 70 درصد ترافیکانی سایت در هند توسط کاربرانی است که از موبایل اینترنت دار، استفاده کردهاند.
5656