مدیر اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «رازهای خوب صحبت کردن» با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محسن برجی این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: اصل گفتگو در محیط خانواده و اجتماع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند افراد را برای ورود به عرصه های متفاوت مهیا کند.

این مسئول اضافه کرد: خداوند در قرآن بر تکلم شایسته با مردم تاکید کرده و فرموده است "با مردم به زبان خوش سخن گویید."

وی افزود: از طریق گفتگو است که انسان ها با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و مهارت های گفتاری می تواند موجب تغییر شرایط برای افراد مختلف شود.

برجی، با بیان اینکه زبان و گفتار اگرچه یک نعمت خدادادی و طبیعی است اما می تواند با آموزش و تمرین به بلاغتی برسد که از تاثیرگذاری ویژه ای بر اطرافیان برخوردار باشد، ادامه داد: در همین راستا، مدیریت شهری کرج از طریق معاونت فرهنگی ورزشی و با همکاری موسسه فرهنگی هنری فرهنگ شهر سایه، اقدام به برپایی کارگاه آموزشی «رازهای خوب صحبت کردن» کرده است.

مدیر اجتماعی شهرداری کرج اذعان داشت: در این کارگاه، موضوعات مختلفی از جمله مدیریت استرس و مقابله با کم رویی، افزایش قدرت بیان و نفوذ کلام آموزش داده خواهد شد. همچنین هنر گفتگو، گفتگوی موثر در خانواده و محیط کار، هنر مناظره و شناخت مخاطب در کنار روش های افزایش اعتماد به نفس به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

این مسئول افزود: کارگاه ها به صورت رایگان برگزار می شوند و شهروندان می توانند برای ثبت نام در دوره ها با شماره تلفن 32249820 تماس بگیرند یا عدد 7 را به سامانه 10000717 ارسال کنند.

 

منبع: khabaronline