هنوز دقایقی از سخنان صریح روحانی در باره ردصلاحیتهای گسترده نگذشته است که شبکه رسانه ای مخالفان دولت واکنش توام با عصبانیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از کانال تلگرامی روزنامه ایران، خبرگزاری فارس به صورت معمول سخنان روحانی را دستکاری و تحریف کرد. تیتر این خبرگزاری تحریف عریان در عبارات روحانی است.

اولین و اشکارترین تحریف آنجا صورت گرفته که روحانی با استدلال خطاب به شورای نگهبان می گوید چگونه اقلیت مسیحی و یهودی میتوانند در مجلس نماینده داشته باشند اما یک جناح با 10 میلیون جامعه هوادار حق حضور در خانه ملت را نداشته باشد
اما تیتر تحریفی فارس: روحانی: همانطور که یهودی‌ها به مجلس می روند یک جناح هم اجازه دهیم مجلس بروند.

روحانی از این تفکر برخی دست اندرکاران انتقاد کرد که عده ای میخواهند مجلس خانه یک جناح باشد که در این صورت نیازی به انتخابات نیست همان جناح تشریف بیاورند مجلس. اما فارس برای این بخش سخنان روحانی این جمله تحریفی را انتخاب کرد:دلمان می خواهد معتدلین بروند مجلس.

اما در سوی دیگر سایت های هوادار دولت سابق و وابسته به جبهه پایداری ضمن باز نشر گزارش تحریف شده فارس در تیترهای خود به اتهام زنی و بدگویی به رییس جمهور پرداختند و نگرانی خود از دفاع قاطع روحانی از حقوق داوطلبان به این طریق بروز دادند مثل این تیتر رجانیوز:
سخنان تند روحانی در تضعیف شورای نگهبان

17214

 

منبع: khabaronline